• چهارشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401122417597
  • خبرنگار : 50187

فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد

عملکرد مقتدرانه کرمان در حوادث پاییز/ کاهش ۲۰ درصدی جرائم نیروهای مسلح استان

عملکرد مقتدرانه کرمان در حوادث پاییز/ کاهش ۲۰ درصدی جرائم نیروهای مسلح استان

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در حوادث پاییز امسال که سه ماه درگیری داشتیم، در کرمان در اوج اتفاقات، یک مورد احضار همکاران ما به سازمان قضائی نیروهای مسلح صورت نگرفت و این نکته بسیار ارزشمندی است و حقی از کسی تضییع نشد و ضعفی ندیدیم.

سردارعبدالرضا ناظری امروز ۲۴ اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان اظهار کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح مایه افتخار است و حجت الاسلام رضایی برخورد عالمانه ای با همکاران و موارد پیش آمده داشتند.

وی افزود: در دوره تصدی آقای رضایی، تقدم پیشگیری و صیانت از کارکنان با علم و همراهی سازمان قضائی را شاهد بوده ایم و از عنایت و همراهی رئیس کل دادگستری و دادستان برخوردار هستیم.

ناظری بیان کرد: کوچک ترین تنشی در هیچ رده ای از مجموعه انتظامی که بیشترین تعامل را با سازمان داشته، ندیدیم و سازمان قضائی نیروهای مسلح در رعایت شان و جایگاه همکاران و هم رعایت حقوق شهروندی توجه ویژه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با همراهی و انسجام مسئولان استان کرمان،و خواب آشفته معاندین که برای شب گذشته (چهارشنبه سوری) دیده بودند، تعبیر نشد و کرمان یکی از بهترین استان ها در شب گذشته بود که حضور مقتدرانه نیروها را همراه با مدیریت صحنه داشتیم و شب خوب و با نشاط و تقریبا بدون حادثه ای در استان رقم خورد.

وی اظهار کرد: در حوادث پاییز امسال که سه ماه درگیری داشتیم، در کرمان در اوج اتفاقات، یک مورد احضار همکاران ما صورت نگرفت و این نکته بسیار ارزشمندی است و حقی از کسی تضییع نشد و ضعفی ندیدیم و همه مقتدرانه عمل کردند.

ناظری تصریح کرد: کرمان از استان های خوب در صیانت از کارکنان نیروهای مسلح بوده و بیش از ۵۷ درصد کاهش در کل جرائم نسبت به سال مبنا شاهد بوده ایم. همچنین در جرائم مهمه ۷۱ درصد نسبت به سال مبنا و ۲۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha