• جمعه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401122618560
  • خبرنگار : 50250

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار از ۲۷ اسفندماه در چهارمحال و بختیاری

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار از ۲۷ اسفندماه در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار از ۲۷ اسفندماه در سطح استان خبر داد.

حسین برزگر با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ تن سیب و پرتقال از ۲۷ اسفندماه در ۶۳ غرفه در استان توزیع خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب برای پرتقال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب ۲۷ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: برای تامین مواد پروتئینی مورد نیاز مردم در ایام نوروز کشیک تعیین شده و در استان گوشت گرم مورد نیاز تامین می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، وی با اشاره به اینکه برای تامین نان مورد نیاز نیز با صنف نانوایان و اتحادیه نانوایان چهارمحال و بختیاری به جمع بندی رسیدیم، توضیح داد: ۵۰ درصد نانوایان در سه روز اول ایام عید و مابقی در سه روز دوم تعطیلات عید فعالیت داشته باشند.

برزگر از بازرسی و ارزیابی کارشناسان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از سطح بازار در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: تخلفات احتمالی اصناف مختلف شناسایی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در ستاد تنظیم بازار استان قیمت گوشت گرم ۲۴۰ هزار تعیین شده است، عنوان کرد: گوشت گرم وارداتی توسط پشتیبانی امور دام از هفته آینده با همین قیمت در استان توزیع خواهد شد، مشکل خاصی در زمینه تامین مرغ گرم و منجمد در استان وجود ندارد و برای تامین گوشت مرغ منجمد مذاکراتی با پشتیبانی امور دام کشور انجام شده و به استان سهمیه اختصاص داده‌اند و مشکلی در تامین گوشت مرغ منجمد در ایام پایان سال وجود ندارد.

وی ادامه داد: در خصوص تامین و توزیع سایر اقلام از جمله برنج و شکر نیز با کمک اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هماهنگی شده و ۱۰۰۰ هزار تن برنج تامین شد، هم‌اکنون بیش از ۲۰۰۰ تن ذخایراستراتزیک و راهبردی استان است.

برزگر در پایان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۷۰ تن شکر طرح ضیافت و ۷۰۰ تن برنج طرح ضیافت آماده توزیع است، گفت: شکر صنف و صنعت و همچنین شکر خانوار نیز برای اجرای طرح ضیافت به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال توزیع شده که این میزان بیش از نیاز بوده و هم اکنون قیمت نرخ دولتی و بازار آزاد شبیه هم است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha