• شنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401122719192
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان خبر داد:

اجرایی شدن ۸۵ درصد از مصوبات ستاد خدمات سفر اردستان

اجرایی شدن ۸۵ درصد از مصوبات ستاد خدمات سفر اردستان

ایسنا/اصفهان  فرماندار اردستان گفت: با مجموعه اقداماتی که از چند ماه گذشته تاکنون انجام شده است اکنون شهرستان اردستان آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

سید محمدهادی احمدی طباء، ظهر امروز(شنبه، ۲۷ اسفندماه) در کارگروه ستاد خدمات سفر شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۸۵ درصد از مصوبات ستاد خدمات سفر شهرستان اجرایی شده است. البته توان شهرستان اردستان بالا است و معتقدیم در سطح شهرستان اردستان مدیر کم‌کار نداریم و هر اداره‌ای به اندازه توان و امکاناتی که در اختیار دارد تلاش می‌کند.

وی ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات شهرداری اردستان برای آماده‌سازی شهر برای استقبال از نوروز۱۴۰۲، افزود: با مجموعه اقداماتی که از چند ماه گذشته تاکنون انجام شده است، اکنون شهرستان اردستان آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه اتفاق مثبتی که امسال در اردستان در حال انجام است حضور جوانان برای آماده‌سازی بخش‌های مختلف شهرستان برای نوروز است، ادامه داد: با تلاش جوانان اردستان، سایت جامع گردشگری شهرستان اردستان طراحی شده است و در نوروز امسال رونمایی می‌شود. همچنین با تلاش جوانان اردستان، مستند ۶۰ قسمتی اردستان سرای من است ساخته شده که تا پایان نوروز ۶ قسمت آن پخش می‌شود.

احمدی طباء تصریح کرد: از رسانه‌های شهرستان اردستان برای تولید خبرهای امیدآفرین که باعث نشاط اجتماعی شده تشکر می‌کنیم و درخواست داریم تا فعالان حوزه خبر در بحث اردستان‌شناسی بیشتر فعالیت داشته باشند. اگر جوان ما نسبت به شهرستان خود تعصب داشته باشد اتفاقات ارزشمندی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در سال جدید مدیران نمی‌توانند برای جلسات فرمانداری نماینده یا کارشناس اداره را بفرستند، خاطرنشان کرد: هیچ مدیری از شهرستان اردستان حق ندارد در ایام نوروز از شهرستان خارج شود و هر زمانی که نیاز بود باید در دسترس باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha