• یکشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401122819695
  • خبرنگار : 50532

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

نقش سرنوشت‌ساز مادران شهدا برای نسل جوان تبیین شود

نقش سرنوشت‌ساز مادران شهدا برای نسل جوان تبیین شود

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه هیچ کلامی بیانگر عظمت صبر مادران شهدا نیست، گفت: نقش سرنوشت‌ساز مادران شهدا در عرصه‌های مختلف، برای نسل جوان تبیین شود.

سرهنگ بهزاد قنبری در دیدار با مادران شهیدان فریبرز نوراللهی ننه کران و مقصود عبدی دورجون که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار آستارا و همچنین رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان مرزی انجام شد، ضمن تجلیل و قدردانی از مادران شهدا با تاکید بر لزوم تکریم خانواده معزز شهیدان، اظهار کرد: مادران شهدا به درستی در مسیر بانوی بزرگ اسلام گام نهاده و با تقدیم دردانه‌های خود از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و امروز تکریم همه مادران شهدا وظیفه همه است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کلامی را یارای بیان عظمت، صبر و ایثار مادران شهدا نیست، افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی به دلیل جانفشانی رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیم شهیدانی است که در این مسیر جان خود را فدا کردند و باید امروز مردم و مسئولان قدردان خانواده های معظم شهدا باشند.

تکریم مادران شهدا یک رسالت ملی

جمشید مهدوی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار آستارا نیز در این دیدارها با بیان اینکه مادران شهدا با ترییت صحیح فرزندان خود نقش مهمی در حفظ ابعاد مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، اظهار کرد: تکریم مادران شهدا یک رسالت مهم ملی، دینی و انقلابی است و پاسداشت اسوه های ایمان، صبر و مقاومت باید همواره مدنظر مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

وی با تاکید بر اینکه از حضور در جمع خانواده های شهیدان روحیه می گیرم و خدمت به این بزرگواران به عنوان یک تکلیف الهی محسوب می شود، افزود: مادران شهدا نماد صبر، مقاومت و استواری هستند و با تاسی و الگو پذیری از حضرت زینب کبری(س) موجب عزت، عظمت و سرفرازی ایران شده اند.

معاون فرماندار آستارا تصریح کرد: هنر مادران شهدا در تربیت فرزندانی است که مسئولیت خطیر خود را شناختند و با الهام از آموزه‌های دینی به انجام شایسته ترین رسالت خود همت گماشته و وحدت و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

مهدوی با بیان اینکه مسئولان خود را خدمتگزار خانواده های شهدا و ایثارگران می دانند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مدیون شهدا و خانواده معزز شهیدان است و اگر ما امروز در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنیم و به کار و تلاش می‌پردازیم به دلیل رشادت‌های این بزرگمردان و از خودگذشتگی خانواده‌های آنها است.

نقش سرنوشت‌ساز مادران شهدا برای نسل جوان تبیین شود

نقش سرنوشت‌ساز مادران شهدا برای نسل جوان تبیین شود

نقش سرنوشت‌ساز مادران شهدا برای نسل جوان تبیین شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha