• سه‌شنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402010100101
  • خبرنگار : 50604

تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر حل مشکلات اقتصادی

تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر حل مشکلات اقتصادی

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان در پیام نوروزی خود گفت: مسئولان همه همّ و غم خود را در وهله اول، حل مشکلات اقتصادی مردم قرار دهند.

 آیت الله سید کاظم نورمفیدی در پیام نوروزی خود و تبریک سال نو اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در چند سال اخیر دائماً به مسائل اقتصادی و معیشتی و زندگی مردم و توجه به این مسئله اشاره کردند، مخصوصاً در سال ۱۴۰۱ که پشت سر گذاشته شد عنوان و شعار سال را تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی قرار دادند.

وی افزود: این مباحث نشانه این است که توجه به مسائل اقتصادی بسیار مهم است و آنچه را که ما و همه مردم انتظار دارند این است مسئولان رده اول کشور، مجلس، دولت و قوه قضائیه تمام هم و غمشان را برای حل مشکلات اقتصادی مردم قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: رونق تولید، رفع موانع تولید و آسان سازی بازار کسب و کار، ایجاد اشتغال برای نسل جوان و مبارزه بسیار حساب شده با گرانی‌های افسارگسیخته و همچنین مبارزه با فساد و رانت خواری‌هایی را که گوشه و کنار به گوش می‌رسد از اولویت‌های است که در درجه اول باید برای حل مشکلات جامعه ما مورد توجه قرار بگیرد.

نورمفیدی بیان کرد: در گلستان همه اقوام و فرق و مذهب در کنار همدیگر در کمال صفا و صمیمیت زندگی می‌کنند و از این بابت از همه کسانی که در این رابطه تلاش دارند و فعالیت می‌کنند از علمای شیعه و سنی، بزرگان استان، اندیشمندان، اهل تفکر و قلم و بیان نیز تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه گرگان ادامه داد: مردم از لحاظ معیشتی به ما مراجعه می‌کنند و مشکلات شأن را بیان می‌کنند، ما باید حرف مردم را به مسئولان امر برسانیم و لذا مهم ترین توصیه این حقیر برای مسئولان این است که در درجه اول توجه به مسائل اقتصادی و شئونی که مربوط به مسائل اقتصادی را مورد اهمیت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: توصیه‌ای را که به مسئولان استانی داریم این است که با رونق تولید جاذبه‌ای برای استان ایجاد کنند تا تولیدگران علاقه‌ای برای سرمایه گذاری پیدا کنند.

وی ادامه داد: استان بدون تولید رونقی پیدا نخواهد کرد، ادامه داد: این مسئله، مسئله بسیار مهمی است، موانع تولید را از سر راه بردارند، پیج و خم‌ها کم شود و زمینه را برای کسب و کار آسان کنند.

نوررمفیدی افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان از مطالب مورد توجه است ولی تاکید این است که در سال ١۴٠٢ توجه بیشتری به این مسائل پیدا شود، معیشت مردم و مشکلاتی که در این رابطه است هم حل شود.

انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha