• چهارشنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402010200452
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد

تولید مسکن و توسعه بزرگراه های استان اردبیل با بهره گیری از تمام منابع و امکانات موجود

تولید مسکن و توسعه بزرگراه های استان اردبیل با بهره گیری از تمام منابع و امکانات موجود

ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن تبریک سال نو، از بهره گیری تمام منابع و امکانات موجود در راستای تولید مسکن و توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل در سال جدید خبر داد.

محبوب حیدری، در پیامی آغاز سال ۱۴۰۲را تبریک گفت و اظهار کرد:  با بهره گیری از تمام منابع و امکانات موجود در راستای تولید مسکن و توسعه بزرگراههای استان اردبیل در سال جدید اقدام خواهیم کرد.
وی بیان کرد: سال۱۴۰۲ را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش و مسئولین استانی و کشوری، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل بوده ایم و امید که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ که به نام "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شد برآنیم در این سال با بهره گیری از تمام منابع و امکانات موجود به گونه ای عمل نمائیم تا سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خصوصا در تولید مسکن و توسعه بزرگراههای استان تحقق یابد و به یاری خداوند در سال جدید این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.
حیدری گفت: جا دارد از زحمات کلیه مدیران و کارکنان کنونی و همچنین سالیان دور و نزدیک اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل که با همت، استقامت و تلاش خود در راستای پیشرفت و آبادانی استان گام برداشتند قدردانی نمایم و بدانیم که در پایه ریزی و بستر سازی حاصله، زحمات این عزیزان نباید نادیده انگاشته شود، لذا بایسته و شایسته است که بهترین و نیکوترین اقبال را از قادر متعال برای این بزرگواران طلب نمایم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: امیدوارم که با همت و تلاش ماندگار در سال جدید نیز برگ های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیفزاییم و به فضل الهی به جایگاه های والاتر و بالاتر دست یابیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha