• پنجشنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402010301062
  • خبرنگار : 50618

فرماندار جویبار:

ورود ۲۰ هزار مسافر نوروزی به شهرستان جویبار

ورود ۲۰ هزار مسافر نوروزی به شهرستان جویبار

ایسنا/مازندران فرماندار جویبار گفت: از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته تا کنون بیش از ۲۰ هزار مسافر وارد شهرستان جویبار شدند و از مراکز گردشگری، فرهنگی و اماکن مذهبی این شهرستان دیدن کردند.

کمال رستمعلی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص میزان مسافر در شهرستان جویبار و ظرفیت‌های این شهرستان در میزبانی از گردشگران نوروزی، اظهار کرد: از ۲۰ هزار مسافری که وارد شهرستان جویبار شدند ۴ هزار نفر در مراکز اقامتی و گردشگری اقامت شب داشتند.

وی افزود: امسال با همکاری اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار ۳ زائرسرا هم برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شد.

فرماندار جویبار زائر سرای "انار مرز" این شهرستان را با داشتن سقاخانه یکی از جاذبه‌های گردشگری، معنوی و مذهبی دانست و گفت: از شروع خدمات سفر در شهرستان جویبار تاکنون ۳ هزار نفر مسافر از ظرفیت اقامتگاهی این زائرسرا استفاده کردند.

این مسئول برگزاری برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی را از خدمات ویژه به مسافران نوروزی ساکن در زائر سراهای شهرستان جویبار عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری ادارات شهرستانی بحث نانوایی‌ها و تقویت مراکز خرید به منظور خدمات رفاهی به مسافران نوروزی پیش بینی شد تا دسترسی آسان برای تهیه نیازها فراهم شود.

رستمعلی خاطرنشان کرد: برای اقامت مسافران نوروزی ۴ مدرسه هم با ۱۴ کلاس برای اسکان فرهنگیان پیش‌بینی شد حتی در روزهای گذشته که شاهد بارش باران بودیم تمام مسافران در این مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی برپایی کمپ‌های گردشگری، اورژانس و هلال احمر را از دیگر اقدامات ستاد خدمات سفر نوروزی در شهرستان جویبار دانست و یادآور شد: در کمپ‌های هلال احمر نیز خیمه نماز و اتاق استراحت پیش‌بینی شد و در کمپ‌های اورژانس هم با همکاری بهزیستی مشاوره‌های اجتماعی انجام می‌شود.

فرماندار جویبار با اعلام اینکه تاکنون تصادفات منجر به جرح در این شهرستان صورت نگرفت، افزود: دو مورد تصادف بدون حادثه جانی رخ داد، امیدواریم مسافران در ایام نوروز با رعایت مسائل ایمنی سفر خوب و خاطره انگیزی را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha