• یکشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402010602026
  • خبرنگار : 50604

استاندار گلستان:

افزایش ۲۵ درصدی صادرات در گلستان/ صادرات چمدانی رونق می گیرد

افزایش ۲۵ درصدی صادرات در گلستان/ صادرات چمدانی رونق می گیرد

ایسنا/گلستان استاندار گلستان از افزایش ۲۵ درصدی صادرات در گلستان خبرداد و افزود: به دنبال این هستیم صادرات چمدانی را به روزهای پررونق گذشته بازگردانیم.

علی محمد زنگانه شامگاه شنبه در دیدار نوروزی با آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توسعه صنعتی و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی مکمل حوزه کشاورزی است، اظهار کرد: رایزنی های خوبی با هلدینگ های بزرگ اقتصادی کشور و شرکتهای سرمایه گذاری بانکها صورت گرفته تا بتوانیم از خام فروشی خارج شویم.

وی از افزایش ۲۵ درصدی صادرات از استان  گلستان خبر داد و گفت : تبادلات مرزی ما از اینچه برون به حدود روزی ۱۰۰ کامیون در روز افزایش یافته است.

استاندار گلستان با بیان اینکه به دنبال این هستیم که صادرات چمدانی را به شرایط ایده آل برسانیم، افزود: با برنامه ریزیهای صورت گرفته میزان ماندگاری مسافر در استان ۲۰ درصد بیشتر شده است.

زنگانه تصریح کرد: سند تفاهمنامه ای را که در حضور رییس جمهور ایران و ترکمنستان با سفیر ترکمنستان امضا کردیم نقشه راه خود قرار دادیم و طی آن مراودات دو کشور در حال انجام است که علاوه بر آن ارتباطات خوبی هم با کشور قزاقستان برقرار کرده ایم.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با اشاره به اینکه نقدینگی موجود در جامعه باید به سمت تولید و اشتغال هدایت شود، تاکید کرد: به دلیل تحریم های ظالمانه ای که آمریکا و دول اروپایی بر کشور ما تحمیل کرده اند باید امنیت غذایی را جدی گرفته و تلاش کنیم در استان گلستان گام های بزرگی را در زمینه  توسعه کشاورزی برداریم.

آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری هم در دیدار عیدانه با استاندار گلستان بر بسیج تمام امکانات برای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: تشکیل ستاد فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی در ستاد تسهیلات خدمات سفر در استان گلستان می تواند به اشاعه فرهنگ دینی اسلامی در ماه مبارک رمضان کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha