• دوشنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402010702635
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار قزوین:

تحقق شعار سال نیازمند تدبیر و شجاعت است

تحقق شعار سال نیازمند تدبیر و شجاعت است

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: امسال شعار سال کمی و قابل محاسبه است و باید محقق شود؛ موضوعی که نیاز به تدبیر، شجاعت و همراهی دارد و استان باید نقش خود را در تحقق شعار سال به درستی ایفا کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در دیدار نوروزی مدیران استان که شامگاه یکشنبه ششم فروردین در مسجد جامع عتیق قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دیدارهای نوروزی هرساله به این دلیل در یکی از بناهای تاریخی برگزار می‌شود تا مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم ظرفیت‌های استان را هرچه بهتر شناخته و از گذشتگان درس عبرت بگیرند.

وی با بیان اینکه مسجد جامع یکی از اماکن عبادی، سیاسی و حکومتی در شهر، استان و کشور بوده است، افزود: خیلی از افراد در طول تاریخ در این فضاها حضور داشته‌اند و برای ساخت، تکمیل و توسعه این فضا برنامه‌ریزی کردند ولی امروز رفته‌اند و هیچ از آن‌ها باقی نمانده است و این اتفاق برای جمع مدیران هم خواهد افتاد و باید از موقعیت خدمتگزاری استفاده کرد. 

اعلایی گفت: امروز به خواست و اراده الهی توفیق خدمتگزاری در مسیر تعالی جامعه در دورانی که آرزوی خیلی از دلسوزان اسلام و ایران بوده، نصیب جمع حاضر شده و باید از این موقعیت به نحو مطلوب استفاده کرد. 

وی اضافه کرد: استان قزوین در خیلی از شاخص‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در سطح کشور بالاتر از نسبت جمعیتی و جغرافیایی قرار دارد و این موضوع نتیجه مدیریت و شجاعت و دقت در مدیریت‌هاست که همین راه باید ادامه یابد و نتیجه اقدامات به سمع و نظر مردم برسد. 

نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ مسائل پیچیده‌ای در کشور اتفاق افتاد ولی خوشبختانه در استان قزوین به نحوی مدیریت و تدبیر شد که کمترین مسائل و بیشترین توفیقات را به دست آوردیم و این اقدامات شایسته تقدیر و تشکر است. 

وی با بیان اینکه همواره قدردان فهم، شعور، بصیرت و درایت مردم فهیم استان هستیم، عنوان کرد: سال جدید سال ویژه‌ای است و در دنیا اتفاقات ویژه و منحصر به فردی رخ می‌دهد و این مهم درحالی است که ایران به عنوان یکی از ابر قدرت‌ها، تاثیرگذار در شکل‌گیری مناسبات است و در این تاثیرگذاری هر کس به اندازه خود باید نقش‌آفرینی کند. 

اعلایی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز مرکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای آینده تاریخ است و باید در چنین روزگاری به نحو احسن اقدام کرد. 

وی تصریح کرد: امسال شعار سال کمی و قابل محاسبه است و باید محقق شود، موضوعی که نیاز به تدبیر، شجاعت و همراهی دارد و استان باید نقش خود را در تحقق شعار سال به درستی ایفا کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه دورهمی مدیران بدون شک اثرگذار خواهد بود، گفت: حضور مدیران استان در نماز جمعه باید بیشتر شود و نماز جمعه به عنوان‌ یکی از نقاط اتکا و اتصال به مردم  و زمینه‌ای برای میثاق و میعاد باشد و باید این مهم با همت بیشتر مدیران دنبال شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha