• سه‌شنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402010803101
  • خبرنگار : 50491

عیددیدنی جهادی‌ها در مناطق محروم گلستان/ خدمت ۲۵۰ گروه جهادی به محرومان

عیددیدنی جهادی‌ها در مناطق محروم گلستان/ خدمت ۲۵۰ گروه جهادی به محرومان

ایسنا/گلستان مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی گلستان از خدمت‌رسانی ۲۵۰ گروه جهادی به محرومان استان خبر داد و گفت: جهادگران مناطق محروم را مقصد تعطیلات نوروزی خود انتخاب کردند.

دانیال کلاتی امروز سه‌شنبه ۸ فروردین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گروه‌های جهادی هر ساله در عید نوروز برای خدمت‌رسانی به محرومان به مناطق کم‌برخوردار، روستاها و حاشیه شهرهای گلستان می‌روند که امسال با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان اعزام گروه‌های جهادی از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است.

وی از فعالیت ۲۵۰ گروه جهادی در سراسر استان گلستان خبر داد و افزود: فعالیت گروه‌های جهادی تا ۱۳ فروردین ماه جاری در روستاها و نقاط محروم گلستان ادامه دارد.

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی گلستان متذکر شد: با توجه به اینکه هدف ما حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار و حاشیه شهرها است تقریبا گروه‌های جهادی فعال در گلستان در تمامی نقاط هدف استان حاضر می‌شوند تا با اقدامات خود کمی از آلام و دغدغه‌های محرومان بکاهند.

کلاتی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف اعم از عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، دامپزشکی، اشتغال‌زایی، آموزشی و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند، گفت: امیدآفرینی و خدمت بی‌منت به مردم مناطق محروم استان یکی از اهداف مهم فعالیت گروه‌های جهادی در ایام نوروز است.

وی به نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در حوادث گوناگون اعم از سیل گلستان و دوران شیوع کرونا اشاره کرد و توضیح داد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان گلستان در حوادث و وقایع مختلف به یاری مردم شتافتند که امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستان و حضور فعال در مناطق سیل‌زده و مقابله با ویروس منحوس کرونا از شاخص‌ترین فعالیت‌های گروه‌های جهادی استان بود.

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی گلستان از ساماندهی سه هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان گلستان خبر داد و متذکر شد: گروه‌های جهادی بهسازی مدارس، جامعه پزشکی، دانش‌آموزی، فرهنگیان و غیره در فعالیت‌های  جهادی استان گلستان نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha