• پنجشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402011003765
  • خبرنگار : 50184

 بازدید روزانه 2500 نفر از سراب نیلوفر کرمانشاه

 بازدید روزانه 2500 نفر از سراب نیلوفر کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه متولی مجموعه تفریحی گردشگری سراب نیلوفر کرمانشاه از بازدید روزانه حدود 2500 نفر از این مجموعه طی ایام نوروز خبرداد.

فرزاد کرمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به شلوغی این روزهای سراب نیلوفر کرمانشاه، اظهارکرد: در نوروز امسال شاهد استقبال بسیار خوب گردشگران از مجموعه تفریحی سراب نیلوفر هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه به واسطه بارش‌های اخیر، سراب کاملا پرآب شده و از طرفی ساماندهی این مجموعه رضایت گردشگران را به دنبال داشته است.

متولی سراب نیلوفر کرمانشاه تصریح کرد: تا پیش از شروع تعطیلات نوروز به منظور ساماندهی و بهسازی فضای سراب، اقدام به ترمیم سنگ فرش‌ها، احیاء فضای سبز موجود، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی، جمع آوری سگ‌های ولگرد، نوسازی سیستم روشنایی، تجهیز نماز خانه و هرس درختان کردیم تا فضایی مطلوب را در این مجموعه زیبا بوجود بیاوریم.

وی اضافه کرد: شهربازی سراب نیلوفر را که از سالها پیش متروکه شده بود، با نصب برخی از تجهیزات مانند قصربادی و ترامپولین کودکان دوباره احیاء کردیم.

کرمی تصریح کرد: همچنین ناوگان قایقرانی مجموعه برای استفاده بازدیدکنندگان از مجموعه مجدد فعال شده که این مسئله باعث خشنودی گردشگران شده است.

وی با بیان اینکه بخشی زیادی از بازدیدکنندگان از سراب نیلوفر از استان های مختلف کشور هستند، گفت: میهمان نوروزی از بازدید خود از این جاذبه طبیعی زیبا در کرمانشاه بسیار رضایت دارند.

به گفته این مسئول، ساعت بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری سراب نیلوفر هر روز از ساعت هشت صبح تا 12 شب است و هزینه ورودی هر ماشین به داخل آن 30 هزار تومان تمام می‌باشد.

سراب نیلوفر دریاچه ای کوچک است که در 20 کیلومتری شمال غربی شهر کرمانشاه واقع شده و یکی از مقاصد مهم گردشگری در این شهرستان است.

سراب نیلوفر تنها رویشگاه نیلوفرهای گل زرد دنیاست که به عنوان یک جاذبه طبیعی زیبا در 27 اسفند سال 1387 به ثبت ملی رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha