• یکشنبه / ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402011305083
  • خبرنگار : 50491

ساعت فعالیت مدارس گلستان از ۱۴ فروردین چگونه است؟

ساعت فعالیت مدارس گلستان از ۱۴ فروردین چگونه است؟

ایسنا/گلستان رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، ساعت فعالیت مدارس استان از روز دوشنبه ۱۴ فروردین را اعلام کرد.

عباس توسن امروز یکشنبه ۱۳ فروردین در گفتگو با خبرنگاران در خصوص ساعات شروع کار مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه گلستان بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: ساعت فعالیت مدارس استان گلستان تا اطلاع ثانوی طبق روال ساعت کاری سال قبل خواهد بود.

وی از مدیران مدارس خواست نسبت به اطلاع‌رسانی ساعت بازگشایی مدارس به همکاران، اولیا و دانش آموزان اقدام کنند و افزود: با توجه به سوالات مکرر اولیاء دانش‌آموزان و به منظور انسجام و عدم اختلال در روند خدمت‌رسانی به مردم شریف استان، شروع فعالیت مدارس از روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ مطابق روند سال گذشته در نوبت صبح به صورت هماهنگ و از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان از آمادگی مدارس جهت استقبال از دانش‌آموزان و معلمان خبر داد و یادآور شد: تمامی مدارس گلستان از صبح چهاردهم فروردین ۱۴۰۲، آماده استقبال از دانش آموزان و فرهنگیان هستند.

توسن با اشاره به اینکه فعالیت تربیتی و آموزشی مدارس در دو نوبت صبح و عصر برقرار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم آغاز سال جدید را با شروع مجدد پرشور کلاس‌های مدارس از سر بگیریم.

وی با بیان اینکه درب مدارس از نیم ساعت قبل از شروع فعالیت مدارس باز و آماده پذیرش دانش‌آموزان است، تصریح کرد: مدیران و عوامل اجرایی مدارس نیز به جهت شروع پرشور و نشاط واحدهای آموزشی نیم ساعت قبل از شروع فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدرسه حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا؛ ۴۰۲ هزار نفر دانش‌آموز گلستانی در مدارس گلستان تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۴۴ هزار نفر کلاس اولی هستند، همچنین نزدیک به سه هزار مدرسه با ۱۶ هزار و ۵۰۰ کلاس درس  در سطح استان وجود دارد.

در ایام تعطیلات نوروز امسال ۷۷ مدرسه در گلستان میزبان گردشگران و مسافران نوروزی سراسر کشور به‌ویژه فرهنگیان بوده است‌، همچنین در نوروز ۱۴۰۲ مدارس ییلاقی استان نیز پذیرای مسافران نوروزی بودند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha