• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402011405684
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد:

میزبانی پایانه‌های مسافربری از ۳۶۱ هزار و ۵۹۲ مسافر نوروزی

میزبانی پایانه‌های مسافربری از ۳۶۱ هزار و ۵۹۲ مسافر نوروزی

ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان، گفت: تا پایان سیزدهم فروردین، ۱۷۱ هزار و ۲۸۰ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و حدود ۱۹۰ هزار و ۳۱۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

ابوالفضل توکلی، با اعلام اینکه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین سال جاری ۱۷۱ هزار و ۲۸۰ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و حدود ۱۹۰ هزار و ۳۱۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند، اظهار کرد: در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۱۵ هزار و ۸۷۲ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس‌ برون‌شهری ثبت شده است، بیشترین تقاضای سفرهای برون‌استانی در این مدت مربوط به خراسان رضوی (مشهد مقدس)، شهرهای شمالی و جنوبی کشور، استان فارس و تهران بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی ١۴٠٢ تا پایان سیزدهم فروردین ۳۶۱ هزار ۵۹۲ مسافر ثبت شده است، افزود:همچنین یک نظرسنجی یکپارچه «ایسپا» از مسافران پایانه‌های پنج‌گانه که از طریق معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان انجام شد که نتایج  آن رضایت‌بخش بود. طبق این نظرسنجی که حول چهار موضوع نحوه برخورد کارکنان پایانه‌ها، محیط و فضای پایانه‌ها، خدمات ارائه شده در پایانه‌ها و نحوه اطلاع‌رسانی انجام شد، تمام نتایج به‌دست‌آمده در این چهار حوزه بیانگر رضایت نسبی مسافران و گردشگران بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: البته برخی نقاط ضعف و موارد قابل‌بهبود نیز از نتایج این نظرسنجی است که سازمان پایانه رفع آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha