• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402011405694
  • خبرنگار : 50082

پایان نزاع اهالی ۲ روستا در سبزوار با مداخله پلیس/تاکنون یک نفر جان خود را از دست داده است

پایان نزاع اهالی ۲ روستا در سبزوار با مداخله پلیس/تاکنون یک نفر جان خود را از دست داده است
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از درگیری تعدادی از اهالی روستاهای خیرآباد و باغجر به علت اختلاف‌های قبلی خبر داد که با حضور به موقع پلیس پایان یافت.

 سرهنگ مهدی هادیان گفت: شب گذشته گزارشی مبنی بر درگیری تعدادی جوان از روستاهای خیرآباد و باغجر به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد که حاکی از شنیدن شدن صدای تیراندازی بین طرفین درگیری داشت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند، اما تعدادی از این افراد در برابر مأموران قانون مقاومت نشان می‌دادند و حتی شیشه چند خودروی انتظامی را نیز تخریب کردند.

سرهنگ هادیان گفت: پلیس با تیراندازی هوایی به جولان طرفین درگیری پایان داد و با توجه به اینکه چند تن در این نزاع دچار مصدومیت و برخی از آنها به وسیله سلاح سرد و سنگ‌پرانی در درگیری زخمی شده بودند توسط پلیس و اهالی محل به بیمارستان انتقال یافتند که برابر اعلام مرکز درمانی یکی از آنان جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط چند متهم دستگیر و دستورات تخصصی مراجع قضایی برای بررسی موضوع صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی سبزوار گفت: ناتوانی در کنترل خشم، پایین بودن آستانه صبر و تحمل و همچنین ناآگاهی از مهارت‌های حل مسئله برای پایان دادن به اختلاف‌های شخصی عامل این درگیری بوده که حضور به موقع پلیس از خطرات زیان‌بار و غیر قابل جبرانی که این درگیری می‌توانست برای شهروندان در پی داشته باشد پیشگیری کرده است.

روستای خیرآباد در ۱۰ کیلومتری و روستای باغجر در ۱۸ کیلومتری شمال شرقی سبزوار و در مسیر ارتباطی این شهرستان به شهرستان های خوشاب و قوچان قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha