• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402011405767
  • خبرنگار : 50039

رئیس سازمان آتش‌نشانی گرگان عنوان کرد:

۸۸ عملیات سازمان آتش‌نشانی گرگان در نوروز ۱۴۰۲/ حادثه منجر به فوت نداشتیم

۸۸ عملیات سازمان آتش‌نشانی گرگان در نوروز ۱۴۰۲/ حادثه منجر به فوت نداشتیم
عکس تزئینی است

ایسنا/گلستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه نیروهای این سازمان همزمان با تعطیلات عید نوروز در ۸۸ مورد عملیات شرکت کردند، گفت: در این مدت حادثه منجر به فوت و آسیب جانی نداشتیم.

موسی‌الرضا صفری ظهر امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی در تعطیلات عید سعید نوروز به صورت تمام وقت در راستای ارائه خدمات به شهروندان در آماده باش بودند، اظهار کرد: نیروهای سازمان در این ایام در ۸۸ عملیات شرکت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ مورد کاهش داشته است.

وی اطفای حریق را از مهمترین وظایف سازمان آتش نشانی دانست و ادامه داد: در مدت مذکور ۱۷ مورد حریق در اقصی نقاط شهر گرگان رخ داد که با اقدام به موقع نیروهای این سازمان، زبانه‌های آتش در حداقل‌ترین زمان ممکن اطفا گردید و حوادث مذکور تلفات و آسیب جانی را در پی نداشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان حریق خودرو و منزل را بیشترین حریق‌های تعطیلات نوروز در گرگان عنوان کرد و افزود: در این مدت ۶ مورد حریق خودرو، پنج مورد منزل، ۲ مورد مرغداری، ۲ مورد ضایعات، یک مورد کارگاه و یک مورد ترانس برق اطفا شد.

وی ارائه خدمات در حوادث مرتبط با آسانسور مجتمع‌های مسکونی و تجاری را ۳۰ مورد برشمرد و با تأکید بر اینکه در این مدت مأموران آتش نشانی ۱۳ مورد باز کردن آسانسور را انجام دادند، خاطرنشان کرد: امدادرسانی در ۵ مورد محبوش شدن در منزل، ۷ مورد ایمن‌سازی، ۶ مورد برش انگشتر، سه مورد ورود حیوان به منزل، سه مورد آبگرفتگی منزل، سه مورد تصادف خودرو و یک مورد ریزش آوار از دیگر اقدامات مأموران این سازمان است.

صفری تعداد عملیات‌های مرتبط با چهارشنبه سوری آخر سال را ۷۰ مورد حریق برشمرد و تصریح کرد: بیشترین حریق مربوط به آتش زدن لاستیک بود که اطفا شدند و خوشبختانه در این شب حادثه منجر به فوت نداشتیم.

این مقام مسئول به استقرار خودروهای عملیاتی در میادین بسیج، معلم، دخانیات و ناهارخوران با هدف تسریع در امدادرسانی هنگام وقوع حوادث در ایام عید اشاره کرد و گفت: در میدان ناهارخوران روازنه تا ساعت ۲۴ شب خودروهای عملیاتی مستقر بودند و برای روز سیزده بدر و روز طبیعت خودروهای عملیاتی در هزارپیچ، ناهارخوران و النگدره مستقر شدند تا در صورت بروز هر نوع حادثه ای اقدام سریع داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha