• سه‌شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402011505886
  • خبرنگار : 50037

صدور پروانه بهداشتی برای ۴۰۰ دستگاه خوردوی حمل فرآورده‌های دامی در شهرستان بهار

صدور پروانه بهداشتی برای ۴۰۰ دستگاه خوردوی حمل فرآورده‌های دامی در شهرستان بهار

ایسنا/همدان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار از صدور پروانه بهداشتی و کد رهگیری برای ۴۰۰ دستگاه از خودروهای حامل انواع دام و فرآورده‌های خام دامی و نهاده های خوراک دام در این شهرستان خبر داد.

دکتر بهزاد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور شناسنامه دار کردن خودروهای حامل دام و فراورده های خام دامی و نهاده‌های خوراک دام در سال گذشته برای ۴۰۰ دستگاه از این خودروها در شهرستان بهار پروانه بهداشتی و کد رهگیری توسط دامپزشکی صادر و پروانه فعالیت داده شده است.

وی افزود: براساس قوانین موجود عبور و مرور، نقل و انتقال انواع دام زنده، فرآورده‌های خام دامی و نهاده های خوراک دام مستلزم کسب مجوز بهداشتی ‌از سازمان دامپزشکی بوده و در این رابطه، خودروهای حامل این اقلام باید نسبت به دریافت پروانه فعالیت از سازمان دامپزشکی اقدام کنند.

صادقی اضافه کرد: اداره دامپزشکی شهرستان بهار به عنوان یکی از فعال ترین ادارات شهرستانی در حوزه صدور پروانه بهداشتی خودروهای حمل در سطح استان بوده و به درخواست های مراجعه کنندگان در اسرع وقت رسیدگی و در صورت تکمیل بودن مدارک برای متقاضیان پروانه فعالیت صادر می شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار ضمن درخواست از مالکان و رانندگان خودروهای حامل انواع دام، فرآورده های خام دامی و خوراک دام به تمدید به موقع پروانه های بهداشتی وسایل نقلیه خود یادآور شد: کارشناسان صدور پروانه اداره دامپزشکی شهرستان بهار همه روزه و در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره های لازم به متقاضیان هستند.

وی با اشاره به روند دریافت پروانه بهداشتی خودروهای حمل گفت: ثبت اطلاعات اولیه متقاضی در سامانه صدور پروانه(cert.ivo.ir) توسط کاربر اداره دامپزشکی شهرستان و صدور نام کاربری و کلمه عبور متقاضی در سامانه مربوطه، ثبت درخواست صدور پروانه بهداشتی حمل(نهاده های دامی، دام زنده و فرآورده های خام دامی تازه و منجمد) و بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه مربوطه با نام کاربری و کلمه عبور متقاضی و ارسال به کاربر اداره دامپزشکی شهرستان، انجام بازدید کارشناسی خودروها توسط کارشناس مربوطه در اداره دامپزشکی شهرستان و در پایان انطباق مدارک ارسالی با اصل مدارک توسط کاربر شهرستان و صدور پروانه بهداشتی و کد رهگیری خودرو در صورت تکمیل بودن مدارک چهار مرحله روند دریافت پروانه بهداشتی خودروهای حمل به شمار می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha