• سه‌شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402011505923
  • منبع : نمایندگی قزوین

دوره‌های آموزش انیمیشن‌سازی در قزوین برگزار می‌شود

دوره‌های آموزش انیمیشن‌سازی در قزوین برگزار می‌شود

ایسنا/قزوین مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش انیمیشن‌سازی در قزوین گفت: به شرکت‌کنندگان در مدت هشت ماه هنر متحرک‌سازی یا انیمیت آموزش داده می‌شود و در نهایت مجتمع رسانه‌های دیجیتال، دانش‌آموختگان این حوزه را جذب یا جهت فعالیت به سایر مجموعه‌ها معرفی خواهد کرد.

رسول شاهمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته اظهار کرد: طی سال ۱۴۰۱ دوره‌های مختلف آموزش انیمیشن‌سازی را به صورت خصوصی و محدود برگزار کردیم و تعدادی از افراد شرکت‌کننده در این دوره‌های آموزشی، جذب شده و هم اکنون با ما همکاری دارند.

وی بیان کرد: به دنبال گسترش تولیدات در این حوزه هستیم و در صورت حمایت و پشتیبانی در بخش سخت افزاری، می‌توانیم این امر را توسعه ببخشیم به طوری‌که هم اکنون ظرفیت استان در تولید انیمیشن سه بعدی، ۱۰۰ دقیقه در سال است که می‌توانیم این میزان را با جذب نفرات بیشتر در حوزه متحرک‌سازی به سالانه ۳۰۰ دقیقه افزایش دهیم.

این مسئول تصریح کرد: مجتمع رسانه دیجیتال امسال بنا دارد با شروع برنامه‌های آموزشی به ویژه در حوزه انیمیشن و بازی‌سازی، بحث صنعتی آن را نیز به شکل جدی پیگیری کند بنابراین از همه علاقه‌مندان به انیمیشن‌سازی دعوت می‌شود تا در دوره‌های آموزشی که بدین منظور برگزار خواهد شد شرکت کرده و به آن به دیده شغل و هنر- صنعت نگاه کنند.

وی خاطرنشان کرد: به شرکت‌کنندگان این دوره‌های آموزشی در مدت هشت ماه هنر متحرک‌سازی یا انیمیت آموزش داده می‌شود که مجتمع رسانه دیجیتال دانش آموختگان این حوزه را جذب یا جهت فعالیت به سایر مجموعه‌ها معرفی خواهد کرد.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین در پایان گفت: حداقل سن شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی ۱۸ سال بوده؛ البته برای کسانی که صرفاً جهت آموزش در این دوره‌ها شرکت می‌کنند هیچ محدودیت سنی یا پیش نیاز دیگر وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha