• پنجشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402011707790
  • خبرنگار : 50037

فرماندار فامنین:

کمبود معلم در فامنین قابل تأمل است

کمبود معلم در فامنین قابل تأمل است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان فامنین گفت: عمده ترین مشکل آموزش و پرورش شهرستان مشکل نیروی انسانی بوده که در همین رابطه کمبود ۱۲۰ نفر نیروی انسانی برای شهرستان بسیار قابل تأمل است.

سیدروح‌الله حسینی پنجشنبه ۱۷ فروردین‌ماه در شورای آموزش پرورش شهرستان فامنین، افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت نمایندگان در حل مشکلات آموزش و پرورش شهرستان گام های مؤثری برداشته شود.

وی تصریح کرد: زیرساخت های موجود در شهرستان فامنین نیاز به توجه دارد و متأسفانه در بعضی روستاها وضعیت مدارس قابل قبول نیست که با توجه به مهاجرت معکوس به شهرستان باید مدارس این روستاها ترمیم و یا ساخته شود.

حسینی در ادامه یادآور شد: مجموعه فرهنگیان شهرستان انقلابی و ولایی بودن خودشان را نشان داده‌اند و در مباحث اخیر هیچ اتفاقی در فامنین رخ نداد که این امر نشات گرفته از پایبندی مردم و فرهنگیان به انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و معلمان، مجاهدانه فعالیت می کنند و امیدواریم این جلسه باعث افزایش امید و بالا بردن رضایتمندی مردم شهرستان شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه تمامی اعتبارات در اختیار نمایندگان در طول سه سال به شهرستان فامنین اختصاص یافته است، اظهار کرد: رتبه بندی معلمان با تمام اشکالات خود دستاورد مهمی برای مجلس، دولت و آموزش و پرورش بود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی با اشاره به اینکه در بحث منابع پایدار بارها به آموزش و پرورش و وزرات علوم گفته ایم برای مدارس معاون اقتصادی در نظر بگیرند، یادآور شد: امسال پنج میلیارد تومان از ردیف آموزشی برای نوسازی مدارس سهم مناطق محروم گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از فضاهای موجود استفاده بهینه شود، ادامه داد: محرومیت های بسیاری در شهرستان فامنین وجود دارد و به عنوان شهرستان به آن نگاه نشده است.

فلاحی با اشاره به اهمیت ۱۰۱میلیارد تومان اعتبار فاضلاب شهر فامنین و بحث اشتغال شهرستان تصریح کرد: ۲۵۰۰ میلیارد تعهد ستاد اجرایی در بخش های کشاورزی و ساخت مدارس بوده و ۱۷ مدرسه کانکس در استان وجود دارد که ستاد اجرایی ساخت این مدارس را متقبل شده است.

امام جمعه فامنین هم با بیان اینکه امسال دو مدرسه وابسته به حوزه علمیه در شهرستان خواهیم داشت، گفت: مساله آموزش و پرورش مهم بوده و هرچه نگاه به آن آینده نگرانه باشد و هزینه کنیم به نوعی سرمایه گذاری بلندمدت به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری با تاکید بر اینکه همواره دشمن در حال برنامه ریزی برای آموزش و پرورش است و این امر نگاه ویژه ای را می‌طلبد، افزود: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با توجه به حضور در کمیسیون آموزش نیاز است نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین نیز ضمن ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته طی سه ماه گذشته گفت: نگاه مسئولان به آموزش و پرورش با وجود فرماندار و امام جمعه نگاهی عمیق بوده و تمامی زمینه های رشد برای شهرستان فامنین آماده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha