• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402012009438
  • خبرنگار : 50163

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در خدابنده

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در خدابنده

ایسنا/زنجان امام جمعه قیدار از توزیع ۱۲۵۰ بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی ظهر امروز (۲۰ فروردین ماه) در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمندان در خدابنده، اظهار کرد: در جامعه امروزی که مردم با مشکلات متعددی رو به رو هستند، خدمت اقتصادی و معیشتی به نیازمندان یک ضرورت محسوب می‌‎شود.

وی با بیان اینکه دستگیری و کمک به نیازمندان در فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: این موضوع مهم باید روز به روز در جامعه گسترش پیدا کند زیرا گسترش این فرهنگ در جامعه گسترش همدلی و کاستن از مشکلات نیازمندان را در پی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه ائمه معصومین (ع) همواره در دستگیری از نیازمندان پیشگام بودند، اضافه کرد: در جامعه امروزی که نیازمندان با مشکلات متعددی رو به رو هستند، خدمت اقتصادی و معیشتی به نیازمندان یک ضرورت محسوب می‌‎شود.

موسوی با بیان اینکه مردم استان در طول تاریخ همواره خدمات‌رسانی به محرومان و کمک به نیازمندان را یکی از اولویت‌های خود می‌دانند، یادآور شد: طبق آیات قرآنی و روایات نقل شده از ائمه معصومین (ع) مومنان باید از حال همدیگر باخبر باشند.

امام جمعه قیدار بر لزوم دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان تأکید و خاطرنشان کرد: یکی از فلسفه‌های مهم روزه‌داری در ماه مبارک رمضان دستگیری از فقرا و نیازمندان و کمک به آنهاست.

به گزارش ایسنا، همزمان با آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان یک هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خدابنده‌ای توزیع شد که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان ماه رمضان ۳۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

خیران نیک‌اندیش زنجان برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان می‌‎توانند از طریق کد دستوری# ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha