• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402012009732
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان:

رسانه‌ها امیدآفرین باشند/ وجود ۱۸۰ رسانه دارای مجوز در گلستان

رسانه‌ها امیدآفرین باشند/  وجود ۱۸۰ رسانه دارای مجوز در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اهالی رسانه گلستان با نقدهای سازنده خود در راستای رشد و شکوفایی اقتصادی و امیدآفرینی در جامعه قلم بزنند.

محمد رعیت  عصر امروز یکشنبه ۲۰ فروردین در نشست صمیمی استاندار گلستان با اهالی رسانه با اشاره به اینکه ۶ شهید عرصه هنر و  رسانه از اهالی قلم استان بر تارک استان گلستان می‌درخشند، اظهار کرد: استان گلستان با ۱۸۰ رسانه دارای مجوز هفدهمین استان کشور است که از اهالی رسانه بهره مند است.
وی بیان کرد: اهالی رسانه در تنگناها همواره برای تبیین اهداف نظام تلاش کرده و با دولت‌های مختلف همراهی داشتند که نمونه آن در ایام کرونا بود که پا به پای کادر درمان، در امر فرهنگ سازی پیشگیری کرونا تلاش کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزایش امیدآفرینی در جامعه را یکی از وظایف مهم اصحاب رسانه دانست و افزود:  اصحاب رسانه گلستان تلاش زیادی در افزایش امید آفرینی، وحدت و همصدایی در گلستان داشتند.

رعیت اضافه کرد: تلاش کردیم فعالیت های فاخر به مرکز استان محدود نشود و در همه شهرها انجام شود به همین دلیل سال گذشته حضور وزیر را در شرق استان در شهرستان گنبدکاووس داشتیم و هشت دوره مختلف روزنامه نگاری به مرکزیت این شهرستان  برگزار کردیم.
وی تصریح کرد: در فضای غبارآلودی که اغتشاشات اخیر رقم  خورد مردم استان گلستان یک سرو گردن هوشمندتر و بابصیرت تر از دیگر استان‌ها برخورد کردند که نشان از تلاش اهالی رسانه در آگاهی سازی جامعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد نقدهایی در کشور وارد است، گفت: اهالی رسانه باید با نقد سازنده تولیدکنندگان را بر تولید با کیفیت محصولات تشویق کرده و فرهنگ پرهیز از تجمل‌گرایی و استفاده از تولیدات داخلی را در جامعه نشر دهند تا شاهد شکوفایی اقتصادی در جامعه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha