• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402012009766
  • خبرنگار : 71461

حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در محله خاوران تهران و رسیدگی به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم

حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در محله خاوران تهران و رسیدگی به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم

حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع نمازگزاران مسجد جامع امام رضا علیه السلام (واقع در تهران، خیابان خاوران) با استقبال خوب اهالی این مسجد بزرگ و بسیار فعال و اهالی و به‌ویژه بسیجیان سایر مساجد محلات اتابک و نفیس همراه شد.

به گزارش ایسنا، پنجمین دیدار مردمی ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مسئولین عالی قضایی با مردم در مسجد جامع امام رضا (ع) همراه با استماع و رسیدگی به درخواست‌های حقوقی و قضایی همراه شد.

مهران احمدپور رئیس هیأت امنای مسجد جامع امام رضا علیه السلام در این‌باره گفت: مراسم مردمی و میز خدمت با اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی صائمی، روحانی انقلابی و ولایت‌مدار آغاز و در ادامه، افطار ساده با حضور جمع کثیری از مردم و ساکنین محله پهن شد تا مومنان و مومنات، افطار کنند.

وی گفت: در این مراسم که پس از اطعام به دور از هرگونه تشریفات و ملاحظات ویژه و در راستای مردمی بودن مسئولان نظام جمهوری اسلامی برگزار شد، ریاست سازمان بازرسی کشور و دیگر مسئولین قضائی همراه، در نشستی صمیمانه به درخواست‌ها و مشکلات مراجعین رسیدگی و با صبر و حوصله به پای درد و دل یکایک مراجعین نشستند.

احمدپور اظهار کرد: توصیه همیشگی مقام معظم رهبری به مسئولان، تداوم روحیه مردمی است که الحمدلله شاهد این روحیه در میان دولتمردان و مدیران قوای سه‌گانه کشور هستیم.
عضو هیأت مسجد جامع امام رضا علیه السلام افزود: حضور در میان مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان، موجب افزایش انگیزه و امید مردم می‌شود.

در پایان این حضور، رییس سازمان بازرسی کل کشور ضمن بازدید میدانی از وضعیت محله و ابراز تأسف از وضعیت موجود به لحاظ کم‌برخورداری و نیز بی‌توجهی مسئولین شهری، از مسئولین همراه و مرتبط با امور شهری و شهرداری‌ها درخواست رسیدگی عاجل و فوری به رفع مشکلات منطقه را کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha