• دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402012109902
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه:

دیگر وارد پروسه تیم‌داری نمی‌شویم

دیگر وارد پروسه تیم‌داری نمی‌شویم

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه از سقوط تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای سال گذشته یاد کرد و گفت: هیات دیگر وارد پروسه تیم‌داری نمی شود.

کرم احمدیان در گفت و گو با ایسنا، از حضور تیم کرمانشاه در لیگ حرفه ای بسکتبال کشور به عنوان یک امتیاز بزرگ برای این رشته در استان نام برد و اظهار کرد: سال گذشته تیم خانه بسکتبال کرمانشاه با حمایت فدراسیون در لیگ حرفه ای بسکتبال کشور حضور داشت، اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت‌ها به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد.

وی ادامه داد: اخیرا سازمان لیگ برای تیم هایی که در لیگ حرفه‌ای حضور دارند، ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان را قیمت گذاری کرده که اگر تیم کرمانشاه هم در لیگ باقی می‌ماند به این اندازه ارزش پیدا می کرد.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه اضافه کرد: عامل اصلی سقوط تیم کرمانشاه، عدم حمایت بود، هرچند که بارها تلاش کردیم تا با استاندار دیداری داشته باشیم و از او کمک بخواهیم، اما این امر محقق نشد و از طرفی رایزنی هایمان با اسپانسرها و صاحبان صنایع استان هم بی نتیجه بود.

وی با اشاره به اینکه از جیب خودش برای حضور این تیم در رقابت‌های لیگ حرفه ای بسکتبال هزینه کرده و گاها همراهی تربیت بدنی شهرداری کرمانشاه را هم داشته، گفت: می‌خواستیم با حضور این تیم در لیگ، نوجوانانی که در استان وارد بسکتبال می شوند، انگیزه بگیرند، اما حامی نداشتیم.

احمدیان با بیان اینکه مسئولین در حمایت از ورزش تنها شعار می دهند، افزود: باتوجه به مشکلاتی که سال گذشته در بحث تیم‌داری در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای پیش آمد، هیات دیگر وارد پروسه تیم‌داری نخواهد شد، چرا که نه پولی داریم و نه توانی برای هیات باقی مانده، ولی اگر بخش خصوصی بخواهد تیم داری کند، هیات حمایت‌های خود را خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: با اینحال امسال رویکرد اصلی ما تمرکز روی رده های سنی پایه و رشته های مینی بسکتبال و بسکتبال خیابانی خواهد بود که در بخش بسکتبال خیابانی با کمک شهرداری قرار است، مسابقاتی را برگزار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha