• دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402012110072
  • خبرنگار : 50295

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان:

تیم‌داری در سطح کشور باعث شکوفایی استعدادها در زنجان می‌شود

تیم‌داری در سطح کشور باعث شکوفایی استعدادها در زنجان می‌شود

ایسنا/زنجان رئیس هیئت فوتبال استان زنجان گفت: اگر زنجان در سطح فوتبال و فوتسال در کشور تیم داشته باشد قطعا استعدادهای نهفته در استان شکوفا خواهد شد.

نادر بلباسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مسابقات فوتبال در استان زنجان، اظهار کرد: همه مسابقات فوتبال و فوتسال در بخش آقایان و بانوان استان در رده‌های لیگ برتر، لیگ یک، رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها، با تعداد تیم‌های مناسب و به موقع انجام شد.

وی افزود: مدارس فوتبال استان نیز از کمیت و کیفیت رضایت‌بخشی برخوردار هستند و اولیا نیز از آموزش‌ها رضایت دارند. همچنین کمیته جوانان نیز برای کیفیت‌بخشی مدارس فوتبال در استان تلاش می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه اکثر برنامه‌هایی که در آیین‌نامه‌ها برای کلاس‌های آموزشی پیش‌بینی شده بود در همه شهرستان‌ها و مرکز استان اجرا شده و به طور کلی فعالیت بخش آموزش در استان رضایت‌بخش است، تصریح کرد: تیم‌های حاضر در مسابقات کشوری نتایج خوبی کسب کردند که نشان‌دهنده استعداد جوانان این استان است.

بلباسی با بیان اینکه باشگاه‌های استان مشکل اسپانسر و زمین دارند، ادامه داد: فدراسیون به صورت رایگان یک تیم لیگ دو به شرط وجود یک اسپانسر دائمی یا منابع مالی پایدار به زنجان اعطا می‌کند و امیدواریم مورد توجه استاندار قرار گیرد. زنجان سال‌ها است ویترین فوتبال ندارد.

وی با بیان اینکه در بخش بانوان نیز باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند و افسانه چترنور امروز افتخار استان و کشور است که چند سالی است در سطح ملی بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: چند ملی‌پوش از جمله خانم‌ها رحمتی، کمالی و محمدی در تیم ملی فوتسال حضور دارند و اگر زنجان در سطح فوتبال و فوتسال کشور تیم داشته باشد استعدادهای نهفته و قابل توجهی در استان وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha