• دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402012110359

مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

تداوم رشد در رشته کاراته با پشتوانه‌سازی ممکن است

تداوم رشد در رشته کاراته با پشتوانه‌سازی ممکن است

ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، روند فعالیت‌ها در رشته کاراته این استان را مثبت ارزیابی و تاکید کرد که تداوم این روند با پشتوانه‌سازی مناسب امکان‌پذیر است.

حیدر صفرپور در دیدار اعضای هیئت‌رئیسه هیئت کاراته استان فارس خاطرنشان کرد: توجه به پشتوانه سازی و شناسایی و پرورش استعدادها امری ضروری برای همه رشته‌های ورزشی منجمله کاراته است و باید به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، صفرپور افزود: شفافیت در تمامی زمینه‌ها به‌خصوص مسائل مالی و اداری از دیگر مواردیست که همواره باید از سوی مسئولان در هیئت‌ها مورد توجه قرار گیرد تا همواره امکان دفاع کامل از حقوق جامعه ورزش وجود داشته باشد.

صفرپور با بیان اینکه خوشبختانه ارتباط بسیار مناسبی بین فدراسیون کاراته، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کاراته استان برقرار است، گفت: این موضوع در کنار یکدلی ایجاد شده بین اعضای جامعه کاراته در فارس نشانه درایت مسئولان هیئت بوده و ظرفیتی را ایجاد کرده که نویدبخش درخشش بیشتر این رشته ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد که این اداره کل با تمام توان در کنار هیئت کاراته استان و سایر هیئت‌های ورزشی است و در چارچوب قانون از هیچ تلاشی برای حمایت از این تشکل‌های اثرگذار کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس هیئت کاراته فارس نیز گفت: یکی از مهمترین اقدامات این هیئت در سال گذشته اختصاص پانزده تخته تاتامی به شهرستان‌های کم برخوردار بود.

احمد مبارکی با اشاره به برگزاری لیگ منتظران در سطوح نونهالان و لیگ خلیج فارس در سطح جوانان و بزرگسالان با هدف استعدادیابی و نخبه‌پروری، توجه به نخبه پروری و استعداد یابی، گفت: نفرات برتر و استعدادهای شناسایی شده در این رقابت‌ها از ماه آینده در اردوهای استانی شرکت می‌کنند.

مبارکی با بیان اینکه هیئت کاراته فارس سال گذشته در زمینه ورزشکاران سازمان یافته پس از هیئت فوتبال، دوم شد، گفت: این آمار از نظر کمیت زمینه بسیار مناسبی برای برنامه‌ریزی و افزایش کیفیت عملکرد کاراته در بعد قهرمانی ایجاد کرده است.

رئیس هیئت کاراته فارس با اشاره به مدال طلای شیما آل‌سعدی در رقابت‌های لیگ کاراته وان قونیه ترکیه و حضور بیش از ۱۰ ورزشکار این استان در اردوهای تیم ملی، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال شاهد درخشش بیش از پیش ورزشکاران رشته کاراته فارس در عرصه‌های ملی خواهیم بود.

براساس این گزارش؛ تکمیل و بهره برداری ازخانه کاراته فارس، برگزاری مجمع سالیانه هیئت و بررسی پیشنهاد فدراسیون کاراته مبنی بر برگزاری یک رویداد بین المللی در استان از مباحث مطروحه در این جلسه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha