• دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402012110464
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد؛

تشکیل پرونده برای ۸۰۴ واحد صنفی متخلف/ برخورد قانونی با متخلفان

تشکیل پرونده برای ۸۰۴ واحد صنفی متخلف/ برخورد قانونی با متخلفان

ایسنا/گلستان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل پرونده برای ۸۰۴ واحد صنفی متخلف در قالب طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

تقی حسام امروز دوشنبه ۲۱ فروردین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه  نوروز از هشتم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در سطح استان آغاز شد و تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان با دستگاه های نظارتی ۸۰۴ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت، افزود: به کسانی که مرتکب تخلف می شوند هشدار جدی می دهیم در صورت بروز تخلف بدون اغماض با آنها برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به اینکه ۲۵۴ اکیپ گشت مشترک اداره کل تعیزرات حکومتی با دستگاه های اجرایی و نظارتی اعم از سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، بازرسی و نظارت بر اصناف و غیره برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این طرح از دو هزار و ۱۷۰ واحد صنفی در سطح استان بازرسی و بازدید به عمل آمد و برای ۸۰۴ واحد متخلف پرونده تشکیل شده و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

حسام اضافه کرد: متهمان این پرونده ها علاوه بر ضبط کالا، توبیخ، قطع سهمیه و غیره به پرداخت مبلغ بیش از ۲۶ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

عضو شورای قضائی استان ضمن تاکید بر برگزاری گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان، گفت: با توجه به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک  تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار است و مسئولیت قانونی برخورد با تخلفات بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان و دامپزشکی برعهده این اداره کل قرار دارد لذا با کسانی که دست به ارتکاب اینگونه اعمال مجرمانه بزنند به شدت برخورد قانونی می شود.

وی در خاتمه از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه تخلف در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان و غیره موضوع را به صورت حضوری یا از طریق تلفن و یا سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا با تلفن ۱۴۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی استان و جهاد کشاورزی گزارش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha