• دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402012110485
  • خبرنگار : 50175

دبیر ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر لرستان:

امربه‌معروف و نهی از منکر زمان و مکان نمی‌شناسد

امربه‌معروف و نهی از منکر زمان و مکان نمی‌شناسد

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر لرستان گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر زمان و مکان نمی‌شناسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نیا در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان که امروز ۲۱ فروردین‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای الهی است که زمان و مکان نمی‌شناسد و باید در هر شرایطی فریضه احیای شعائر الهی در جامعه اجرایی شود.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت و همکاری با آمرین به معروف ناهیان از منکر و گروه‌های مطالبه گری، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی لازم است جهت ترویج و تقویت امربه‌معروف و نهی از منکر و فرهنگ غنی عفاف و حجاب تلاش کنند.

دبیر ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به برنامه‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، افزود: اولویت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، اجرای دقیق قوانین و مقابله با ترک فعل‌ و منکر در جامعه است.

مهدوی نیا مردم را بزرگ‌ترین سرمایه خواند و اظهار کرد: مردم نمی‌گذارند شعائر الهی که اراده حضرت حق است بر زمین گذاشته شود.

سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز با اشاره به حساسیت‌های کار اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فعالیت‌های قشر جوانان بر حمایت از برنامه‌های ورزشی برای جذب جوانان به ورزش تأکید کرد و گفت: امیدآفرینی در قشر جوانان و ورزشکاران از اهداف اداره‌کل ورزش و جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت شئونات اسلامی در مسابقات ورزشی استان لرستان مورد تأکید است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به استعدادهای ورزشی استان، افزود: طراحی مدال حجاب در استان لرستان برای اولین بار در سطح کشور اجرایی شده است.

 قیاسیان بیان کرد: این مدال برای قهرمانان باحجابی که در سطح مسابقات استانی ملی و بین‌المللی باحجاب شرکت می‌کنند اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: طی مراسمی این مدال به مادران شهدا و خانواده‌های شهدا نیز تقدیم شده است.

فرهاد دیناروند، معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان نیز در این دیدار با بیان اینکه ورزش بهترین معروف است، گفت: شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر در هیئت‌های ورزشی استان لرستان تشکیل می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد هم در دیدار با دبیر و معاونین ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گفت: ورزشکاران لرستان در زمان‌های مختلف همیشه حامی انقلاب و دستاوردهای انقلاب بوده‌اند و همچنین در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر پیشرو هستند.

وی افزود: امیدواریم با راه‌اندازی و تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در هیئت‌های ورزشی بستری برای تقویت فعالیت‌ها در این عرصه فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha