• سه‌شنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402012210869
  • خبرنگار : 50180

آغاز توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه

آغاز توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمانشاه به مناسبت شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) آغاز شد.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بازدید از محل توزیع کمک های مؤمنانه که امروز(22 فروردین) به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد، از همراهی مردم کرمانشاه در این کار خداپسندانه تجلیل کرد.

 امام جمعه کرمانشاه گفت: حضرت امیر المؤمنین(ع) بخشی از کارهایش کمک های مؤمنانه به محرومان آن روزگار بود، لذا ما هم باید در حد وسع و توان خود در این حرکت انسانی سهیم باشیم.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه با تقدیر از مردم استان به واسطه لبیک به ندای مقام معظم رهبری اظهار داشت: باید از آحاد مردم که در لبیک به ندای مقام معظم رهبری همراه بودند تشکر و تقدیر نماییم، چرا که ثبات جامعه با عدالت بهتر معنا می یابد.

آیت الله علماء تصریح کرد: دستورات اسلام بر اساس مصلحت مردم می باشد، چون خداوند متعال مصلحت ما را بهتر از خودمان تشخیص می دهد، لذا از مردم عزیز دعوت می کنم دستورات دینی را در ماه مبارک رمضان مورد توجه و نظر قرار دهند.

 سرهنگ سعید بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، هم در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این مرحله به مناسبت شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه  هربسته معیشتی شامل یک کیسه برنج 10 کیلوگرمی، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، نخود، عدس و سویا است، ارزش ریالی هرکدام از این بسته های معیشتی را 10 میلیون ریال عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی از طریق قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) و نیز کمک‌های خیرین تامین شده است.

وی با اشاره به دراختیار داشتن بانک اطلاعاتی کامل و جامع از محرومین استان، گفت: این بسته‌های معیشتی ظرف امروز و فردا از طریق پایگاه‌های مقاومت و گروه های جهادی به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی در ادامه گفت:  از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون نزدیک به 800 هزار بسته معیشتی به صورت رسمی بین نیازمندان استان توزیع شده که با احتساب توزیع غیررسمی بسته های معیشتی این آمار شاید به حدود چهار میلیون بسته هم برسد.

ابوذر انوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران سهم شهرستان کرمانشاه از این مرحله از توزیع بسته های معیشتی را توزیع 8700 بسته عنوان کرد و افزود: این بسته های معیشتی تا فردا به دست نیازمندان خواهد رسید.

 وی با اشاره به ادامه دار بودن اجرای نهضت کمک های مومنانه در شهرستان، گفت: در تلاشیم تا کمک های مومنانه را به سمت تهیه جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم، ویزیت بیماران مناطق محروم و... هم ببریم.

 انتهای پیام


 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha