• سه‌شنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402012211029
  • خبرنگار : 50471

توزیع بیش از ۲۱۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند

توزیع بیش از ۲۱۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از توزیع بیش از ۲۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب بیستمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه با عنوان مردم‌یاری و خدمت‌گزاری بی‌منت به قشر محروم شهرستان نهاوند خبر داد.

علی مختاری سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه در مراسم توزیع بیستمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه سپاه ناحیه نهاوند، اظهار کرد: در مرحله بیستم رزمایش ماهیانه ۲۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان از طرف سپاه ناحیه نهاوند تهیه شده و در شب‌های احیاء توسط پایگاه‌های مقاومت تقسیم خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ رزمایش جهادگران که در نوروز آغاز شد و در بیستم فروردین‌ماه به اتمام رسید، بیش از  ۷۰ گروه جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف مشغول به خدمت‌رسانی در نقاط محروم شهرستان بوده‌اند.

مختاری ادامه داد: از آغاز رزمایش جهادی تا امروز تعداد ۴۴۴۷ بسته مؤمنانه که ۲۱۰۰ بسته آن متعلق به رزمایش نوروز بوده و ۲۳۴۷ بسته توسط گروه‌های جهادی و ۷۲۴ دست لباس و کفش تهیه و توزیع شده و در عرصه‌های عمرانی نیز دیوارکشی، گازکشی منازل محروم، ساخت آشپزخانه و ترمیم منزل محرومان انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه یادآور شد: در این رزمایش ۲۰ روزه جهادگران ۱۵۰۳ کیلوگرم گوشت گرم و تعداد ۱۵ رأس گوسفند ذبح شد و در نقاط محروم و حاشیه‌نشین شهرستان نهاوند توسط گروه‌های جهادی خواهر و برادر تهیه و توزیع شده است.

به گفته وی، در این رزمایش ۲۰ روزه در قالب تسویه حساب و کمک‌های نقدی در ایام نوروز مبلغ ۲۸۷ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال و همچنین تعداد ۱۴۱ عدد کارت هدیه در مجموع به ارزش ۲۸۲ میلیون ریال بین قشر محروم توزیع شده است.

مختاری تصریح کرد: همچنین در راستای ازدواج آسان تعداد هشت سری جهیزیه و سه سری سیسمونی و همچنین تعداد بیش از ۵۰۰۰ پرس غذای گرم، ۲۳۳۸ قرص نان در رزمایش جهادگران تهیه شده و به دست نیازمندان شهرستان رسید و ۱۰۴۰ اصله درخت نیز در شهرستان کاشت شد.

وی اضافه کرد: اردوهای جهادی پزشکی‌ شامل ویزیت رایگان، داروی رایگان و ... در نقاط مختلف شهرستان برگزار شده و بیش از ۱۰۰۰ نفر رایگان ویزیت شدند همچنین از آغاز ماه مبارک رمضان با افطاری ساده در مساجد شهرستان توسط گروه‌های جهادی از روزه‌داران پذیرایی شده است.

به گزارش ایسنا، در پایان مراسم نیز از تعدادی از اعضای شورای جهادی شهرستان نهاوند و همچنین از طرف سازمان بسیج سازندگی کشور از پایگاه شهدای مسجد محمدیه به عنوان فعال ترین پایگاه جهادی کشوری در جشنواره اسوه تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha