• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402012512513
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

نابودی رژیم صهیونیستی شتاب گرفته است

نابودی رژیم صهیونیستی شتاب گرفته است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: نابودی رژیم صهیونیستی شتاب گرفته است بطوریکه خودشان به این مسأله اذعان می کنند.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ یاسوج افزود: راه سعادت جامعه بشری تقواست. رشد در زمینه های مختلف با تقوا مهیا می شود.

وی اظهار کرد: از حضور حماسی مردم ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد در روز قدس که با زبان روزه حضور یافتند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خبیث ترین رژیم، رژیم صهیونسیتی است که تمام جنایاتی که بشر را شرمنده می کند انجام داده است.

حسینی تصریح کرد: به واسطه این نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام راحل، امروز یک بیداری جهانی ایجاد شده است.اگر روز قدس نبود رژیم صهیونیستی شعار خود مبنی بر نیل تا فرات را عملی می‌کرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی اگر با غزه و فلسطین می‌جنگد یعنی با ایران می‌جنگد، ملت ایران با اقتدار جلوی این رژیم ایستاده است و امروز خود مسئولان این رژیم اعلام می کنند که نیاز نیست ایران ما را از بین ببرد، ما خودمان در حال نابودی هستیم.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می کنند و این حضور مردم و آحاد ملت بیداری و آگاهی است.

حسینی با اشاره به روز ارتش و نیروی زمینی است، تاکید کرد: هر ملتی که بخواهد مقتدر باشد نیروی نظامی آن مقتدر باشد و ما به ارتش خود افتخار می کنیم چراکه قدرت ملت است. نیروی سپاه ما یک نیروی مقتدر است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت ارتش و سپاه مقتدر، شاخ ابر قدرت را شکست و در عرصه های مختلف بر زمین زد.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: محافل شب‌های قدر و احیای ماه رمضان با حضور مردم و جوانان باشکوه برگزار شد.

حسینی رشد منفی جمعیت را یک معضل عنوان کرد و گفت: امروز دچار یک خسران هستیم به نام کمبود جمعیت بنابراین باید تلاش کنیم تا افزایش جمعیت صورت گیرد.

وی افزود: برخی‌ها نیز فرزندان خود را در مسیر دین و اسلام تربیت نمی‌کنند و مشاهده می‌کنیم برخی از فرزندان در فضای ولنگار مجازی سیر می‌کنند و آنجا اسیر تبلیغات سوء بدخواهان جمهوری اسلامی ایران می شوند. 

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مسئله انفاق بیان کرد: انفاق آثار خود را در زندگی ما به جای می‌گذارد، و در تربیت فرزندان بسیار موثر است، فرزندان نیز بر گردن والدین حق دارند و فردای قیامت ممکن است والدین را مواخذه کنند، پس باید در تربیت فرزندان دقت کنیم.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha