• شنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402012612904
  • خبرنگار : 50214

سامانه شفافیت شهرداری یزد به روزرسانی می‌شود

سامانه شفافیت شهرداری یزد به روزرسانی می‌شود

ایسنا/یزد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از به‌روز رسانی سامانه شفافیت و سامانه 137 شهرداری یزد تا پایان فرودین ماه جاری در راستای ارتباط مستقیم با شهروندان و بهبود خدمات‌رسانی به آنان خبر داد.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این رابطه تصریح کرد: این دو سامانه به جهت اینکه ارتباط مستقیم با شهروندان دارد و به نوعی مردم را در جریان امور شهری قرار می‌دهد، بسیار اهمیت دارد و در صدد این هستیم تا از طریق این دو سامانه تمام رویدادها، قراردادها، اقدامات و عملکرد شهرداری را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی از بررسی عملکرد سامانه شفافیت و همچنین بررسی عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری در راستای بهبود خدمات رسانی این دو سامانه به شهروندان در اولین جلسه کمیسیون نظارت در سال جاری خبر داد و گفت: مدیران این دو سامانه در کمیسیون حضور پیدا کردند تا ضمن ارائه اقدامات انجام شده در سال گذشته، در خصوص بروزرسانی هرچه سریع‌تر هر دو سامانه و رفع نواقص و عیوب آن تصمیم‌گیری شود.

این عضو شورای شهر یزد ادامه داد: ضرورت دارد مردم نظارت بر فعالیت و عملکرد شهرداری داشته باشند چرا که اکثر خدمات دهی و فعالیت‌های شهرداری بر تمام شهر تاثیرگذار است و به همین دلیل باید اطلاعات این سامانه شفاف و بروزرسانی شده، در معرض دید و در دسترس مردم قرار گیرد تا هر رویدادی که در شهر اتفاق می‌افتد به اطلاع مردم برسد.

نیکونژاد افزود: مردم می‌‍توانند در سامانه شفافیت بر اقدامات شهرداری نظارت کنند و اگر نقاط ضعف و نقصی را مشاهده کردند با در میان گذاشتن کمیسیون نظارت، پیگیری شود تا نقاط ضعف و نارضایتی شهروندان رفع گردد لذا مقرر شد تا پایان ماه فروردین تمام فیلدها و موضوعات سامانه شفافیت بروزرسانی شود.

به گفته‌ی وی، در سامانه شفافیت به آدرس shafaf.yazd.ir، شهروندان می‌توانند آخرین قراردادها، مناقصات و عملکردهای شهرداری را مشاهده کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در پایان بیان کرد: در مورد سامانه ۱۳۷ نیز که تابع نظام جامع پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان است، مقرر شد تا در کمترین زمان ممکن به شهروندان پاسخگو باشد و نقص‌های موجود در سامانه رفع گردد و تحت مدیریت روابط عمومی شهرداری بدون وقفه و تاخیر به کار خود ادامه دهد و آموزش به اپراتورها، کاهش زمان انتظار و هدایت درست پیام‌ها و درخواست‌های مردمی به مدیران مرتبط در شهرداری جزو اصلی‌ترین وظایف مدیران این سامانه قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha