• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402012814688
  • منبع : نمایندگی اردبیل

شهردار اردبیل:

افزایش سرانه فضای سبز شهر اردبیل از اولویت‌های اساسی شهرداری است

افزایش سرانه فضای سبز شهر اردبیل از اولویت‌های اساسی شهرداری است

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل از انجام اقدامات موثری در خصوص افزایش سرانه فضای سبز، توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای و افزایش نشاط اجتماعی در سالجاری خبر داد.

محمود صفری، شهردار اردبیل ۲۸ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های کاری شهرداری در سالجاری افزایش سرانه فضای سبز شهر است و در راستای افزایش سرانه فضای سبز و پاسخ به مطالبات مردمی عملیات اجرایی احداث پارک بعثت آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه اهالی بعثت تا ۳ ماه آینده صاحب پارک می‌شوند، افزود: پارک بعثت در زمینی به مساحت ۳ هکتار و با هدف افزایش میانگین بهره‌ مندی از سرانه فضای سبز احداث می‌شود و اعتبار اختصاص یافته به این پروژه شهری ۷ میلیارد تومان است.

صفری با اعلام اینکه پارک بعثت بیش از ۲۰ سال است که بلاتکلیف مانده و ساماندهی آن یکی از مطالبات به حق اهالی بعثت بود، تصریح کرد: در جهت پاسخ به مطالبات و خواسته‌های شهروندان این منطقه از شهر اردبیل عملیات اجرایی پارک آغاز شد و تلاش داریم تا سه ماه آینده تکمیل و مورد استفاده اهالی قرار بگیرد.

شهردار اردبیل اظهار کرد: پارک بعثت مجهز به پارک کودک، پیست دوچرخه‌سواری، سرای فرزانگان و مسیری برای پیاده‌روی خواهد بود.

صفری ادامه داد: احداث پارک‌ و فضای سبز در مناطق مختلف شهر اردبیل برای افزایش سرانه فضای سبز شهری از جمله در حاشیه شهر جزو برنامه های آتی شهرداری است.

این مقام مسئول حوزه مدیریت شهری اردبیل با اشاره به اینکه عملیات عمرانی تعدادی از پارک‌ها در دست اجرا می باشد، بیان کرد: سال گذشته پارک‌های متعددی در محلات مختلف شهر اردبیل از جمله پارک کوثر، پارک نرگس، پارک ریحانه به بهره‌ برداری رسید.

صفری در پایان صحبت های خود گفت: امسال اقدامات موثری در خصوص افزایش سرانه فضای سبز، توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای برای تامین زیرساخت‌های شهری و افزایش نشاط اجتماعی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha