• سه‌شنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402012915311
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار قزوین:

تکیه بر قدرت درون‌زا و ایستادگی ملت، راه مقاومت در برابر استکبار است

تکیه بر قدرت درون‌زا و ایستادگی ملت، راه مقاومت در برابر استکبار است

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: تکیه بر قدرت درون‌زا و ایستادگی ملت؛ ما را به یکی از قدرت‌های بزرگ سیاسی در دنیا تبدیل کرده است و با اطمینان به دنیا می‌گوییم که مقاومت بزرگترین و بهترین روش برای از پای درآوردن مستکبران است.

محمدمهدی اعلایی در مراسم رژه ۲۹ فرورین‌ماه که صبح امروز مقابل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به برکت مقاومت و جانفشانی فرزندان این مرز و بوم؛ عظمت و اقتدار ایران در دنیا به وضعیتی رسیده است که از شرایط «منتظر باشیدها» عبور کرده و به وضعیت «دیدیدها» رسیده‌ایم.

وی بیان کرد: دیگر در وضعیتی هستیم که دنیا می‌بیند وعده‌های ما تحقق یافته و ملت ایران با پافشاری و استقامت بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود توانسته به وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تکیه بر قدرت درون‌زا و ایستادگی ملت؛ ما را به یکی از قدرت‌های بزرگ سیاسی در دنیا تبدیل کرده است و با اطمینان به دنیا می‌گوییم که مقاومت بزرگترین و بهترین روش برای از پای درآوردن مستکبران است.

وی تصریح کرد: به ملت‌های مظلوم و گرفتار می‌گوییم که تسلیم شدن تصمیم درستی نیست؛ دیدید که با اتحاد جریان مقاومت و توکل به خدا، وعده‌های صادق الهی محقق شد.

اعلایی ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که به دنیا بگوییم خواهید دید که همچون گذشته تاریخ، چگونه مستبدان در اوج قدرت و توان در برابر مخلصین نیست و نابود خواهند شد.

وی عنوان کرد: زمان و مکان و افراد تغییر می‌کنند اما سنت‌های الهی ثابت‌اند و همواره رفتار یکسان نتایج یکسان خواهد داشت؛ سنت‌الهی به توفیق جبهه حق ختم می‌شود. نتیجه ایستادگی موفقیت است و نتیجه استضعاف ملت‌ها نابودی است. آنچه این روزها در منطقه و دنیا اتفاق می‌افتد مقدمه‌ای برای فتح و پیروزی است.

استاندار قزوین در پایان گفت: فطرت قاطبه انسان‌ها ظلم و ستم و بی‌تقوایی را نمی‌پذیرد و دنیا از این مسیر عبور خواهد کرد و ملت ایران پرچمدار این راه خواهد بود و ایستادگی نیروهای مسلح اثرگذاری‌های ژرفی در دنیا به جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha