• سه‌شنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402012915456
  • خبرنگار : 50037

فرماندار درگزین اعلام کرد

کاهش صددرصدی فوتی‌های تصادفات در درگزین

کاهش صددرصدی فوتی‌های تصادفات در درگزین

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین از کاهش صددرصدی فوتی‌های تصادفات این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

کمیل خواستان سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان درگزین، اظهار کرد: با اقدامات و تلاش‌های شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ۵۰ درصد میزان تصادفات و صددرصد میران تصادفات فوتی این شهرستان در سال گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره به نقش مثمرثمر نصب جداکننده‌ها در دروازه اصلی ورودی شهرستان رزن- درگزین در بحث کاهش تصادفات، افزود: نصب سرعتکاه ها در شهرستان درگزین، کارشناسی و مطابق مصوبه شورای هماهنگی ترافیک بوده و این سرعتکاه‌ها با هدف ایجاد ایمنی، کاهش تصادفات و حفظ جان مردم ایجاد شده است.

خواستان از نصب تابلوهای راهنمایی شهرستان درگزین در مسیرهای آزادراه ها و اتوبان منتهی به درگزین در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و بیان کرد: با پیگیری راهداری و حمل و نقل جاده ای، شانه سازی و شانه زنی راه ها با بهبود آب و هوا و تمام شدن فصل سرما در شهرستان انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و تلاش شورای هماهنگی ترافیک به منظور فرهنگسازی رانندگی خاطرنشان کرد: تیرهای برق یکی از جمله عوامل ایجاد تصادفات معابر بوده که اقدام نسبت به جا به جایی این تیرهای برق در سطح روستاها توسط دهیاران با کمک بخشداران ضرورت دارد.

خواستان با بیان اینکه افزایش وسیله های نقلیه در شهرستان موجب شده ترافیک در مرکز شهر رو به افزایش باشد، گفت: از تمام سازمان‌های مردم نهاد فعال در موضوع فرهنگسازی رانندگی برای حضور در این عرصه با آغوش باز حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگسازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha