• سه‌شنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402012915617
  • خبرنگار : 50616

معاون ایتام بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌های کشور:

سفره "بابا علی" برای ۲۱ هزار یتیم زیرپوشش پهن شد

سفره "بابا علی" برای ۲۱ هزار یتیم زیرپوشش پهن شد

ایسنا/مازندران معاون ایتام بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌های کشور از اجرای طرح "بابا علی" درقالب پویش بزرگ سفره‌های افطاری و جذب حامیان مالی و مشارکت‌های مردمی برای حدود ۲۱ هزار یتیم زیرپوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

حسین رمضانی" دوشنبه شب در آیین سفره‌های مهربانی برای ایتام زیرپوشش بنیاد خیریه آبشارعاطفه‌های شعبه آمل به خبرنگار ایسنا، گفت: بیشتر این ایتام دراستان‌های محروم کشور سکونت دارند و هدف از اجرای این طرح، براورده کردن خواسته‌های ایتام زیرپوشش این بنیاد است.

وی با اشاره به اینکه درماه مبارک رمضان امسال سفره‌های افطاری برای ایتام زیرپوشش بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در سراسر کشور برپا شده است، افزود: با برپایی سفرهای مهربانی در سراسر کشور، حداقل هر یتیم ۲ تا ۳ بار در این ضیافت ومیهمانی شرکت کرده است.

معاون ایتام بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌های کشور،  توزیع بسته‌های معیشتی وحضور درخانه برخی ایتام را از برنامه‌های محوری این بنیاد برای تحقق آرزوهای ایتام درماه مبارک رمضان اعلام کرد وادامه داد: اهداف دیگر در اجرای این طرح، گرفتن حامی برای ایتام زیرپوشش بوده که با توجه به مشکلات اقتصادی ونیازهایی که این ایتام در زندگی روزمره دارند، جوابگوی آنها باشد.

رمضانی با اشاره به اینکه درحال حاضر بیش از ۲۱ هزار یتیم زیرپوشش خدمات حمایتی معاونت ایتام بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌های کشورهستند، تصریح کرد: این ایتام درحال حاضر از حمایت‌های حدود ۲۵ هزار حامی درطول سال بهره‌مند هستند که با توجه به تنوع خواسته‌های کودکانه آنها به دنبال شناسایی حامیان بیشتری برای آنان هستیم.

سفره "بابا علی" برای ۲۱ هزار یتیم زیرپوشش پهن شد

 توزیع دوچرخه به ۱۰هزار یتیم

معاون ایتام بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌های کشور به اقدام دیگر این معاونت در اجرای طرح "دوچرخه" نیز اشاره کرد وگفت: در اجرای این طرح به حدود ۱۰ هزار زیرپوشش این نهاد دوچرخه اهداء شد.

رمضانی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد امسال نیز تعدادی زیادی دوچرخه به ایتامی که در سال گذشته به آنها داده نشده، توزیع شود.

 ۲۵هزارچادر برای افراد زیرپوشش

وی با بیان اینکه بیش از ۲۷۰ هزار خانواده زیرپوشش خدمات حمایتی، درمانی ومعیشتی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها کشور هستند، یادآورشد: حدود ۲۵ هزار قواره چادر برای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب میان خانواده‌های زیرپوشش وایتام این نهاد توزیع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha