• چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402013015915
  • خبرنگار : 50037

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

مسکن از بن‌بست نجات می‌یابد اگر کاسب‌کاران این حوزه بگذارند

مسکن از بن‌بست نجات می‌یابد اگر کاسب‌کاران این حوزه بگذارند

ایسنا/همدان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد اقدامات اجرایی قانونی و نظارتی می تواند ما را از بن بست مسکن نجات بدهد البته اگر واسطه ها، دلالان و کسانی که احتمالاً در برخی مسئولیت ها حضور دارند اما خودشان در حوزه مسکن کاسب هستند، بگذارند و اجازه بدهند.

کیومرث سرمدی‌واله در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در مورد مشکل مسکن ملی بارها در صحن علنی مجلس و نیز در جلسات استان تذکرات لازم داده شده است، افزود: بنده کاری به مسائل فنی مسکن ندارم چراکه مسائل فنی در اختیار بنده نیست ضمن اینکه مسائل اجرایی هم متولی خودش را دارد اما از جایگاه نظارتی عرض می‌کنم قصور و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی جوان ما به علت نداشتن مسکن و اجاره مسکن بالا نمی تواند ازدواج کند، گناهش برگردن مسئولی است که نمی‌تواند کار کند.

وی با بیان اینکه از وزیری که افتخارش این بود در طول وزارتش یک واحد مسکن افتتاح نکرد تا مسئولی که پشت میز دولت آقای رئیسی نشسته و اساسی ترین برنامه دولت را جدی نگرفته، همه مسئول هستند، تصریح کرد: برای حل مشکل مسکن چند راه حل وجود دارد که به نظر می رسد اقدامات اجرایی قانونی و نظارتی می تواند ما را از بن بست مسکن نجات بدهد البته اگر واسطه ها، دلالان و کسانی که احتمالاً در برخی مسئولیت ها حضور دارند اما خودشان در حوزه مسکن کاسب هستند، بگذارند و اجازه بدهند.

سرمدی‌واله خاطرنشان کرد: با اجرای دقیق قانون مالیات بر عایدی سرمایه و اصلاح نظام فشل موجود بانکی و بعد ساخت مسکن می‌توانیم از این بن بست تاریخی بگذریم.

وی در ادامه از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به حل مشکل آب شرب اسدآباد خبر داد و یادآور شد: با پیگیری‌های ویژه انجام شده در تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به حل مشکل آب شرب اسدآباد روز گذشته این اعتبار واریز و به شهرستان ابلاغ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۳۰ ۱۱:۱۴

سلام،بایستی حامیان کاسبان بخش مسکن شناسایی ونحوه کاربرد از مراجع وقوانین برای پیشبرد شناسایی بشه ومنافعشان را مختل کرد تا این وضعیت سروسامان بگیره،خدا بداد مستاجرین قشر متوسط وکم بضاعت برسه