• چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402013016581
  • خبرنگار : 50038

برگزاری ۲۰۰ محفل قرآن دانش‌آموزی در مدارس ملایر

برگزاری ۲۰۰ محفل قرآن دانش‌آموزی در مدارس ملایر

ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه همزمان با ماه رمضان برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس برگزار شد، گفت: بیش از ۲۰۰ محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته شهرستان از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱ تاکنون در مدارس سطح شهرستان برگزار شده است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

مهدی عابدینی‌نیا در این رابطه افزود: در حوزه مسابقات قرآن و عترت که از مرحله آموزشگاهی آغاز می‌شود و تا مرحله کشوری ادامه دارد، ۴۰۰۰ دانش‌آموز شرکت کردند که از این تعداد ۴۷۸ دانش‌آموز در مرحله شهرستانی برگزیده شدند و ۱۳۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال شاهد درخشش و راهیابی دانش‌آموزان ملایری در مسابقات قرآن به مرحله کشوری باشیم، اظهار کرد: مسابقات قرآن سال تحصیلی جاری در ۱۳ رشته برگزار شد، امسال نیز بخش دعاخوانی به جای ترتیل به مسابقات اضافه شده است.

عابدینی نیا در ادامه به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: در این مسابقات که در عناوین و رشته‌های مختلف برگزار شد، دانش‌آموزان به‌ صورت انفرادی و گروهی با هم رقابت کردند که بیش از ۱۰۰۰ نفر به مرحله شهرستانی راه یافتند و در حال حاضر مرحله استانی این مسابقات در حال برگزاری است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از منتخبان مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در مصلی این شهرستان گفت: در این مراسم که امروز -چهارشنبه ۳۰ فروردین‌ماه- برگزار شد، از نفرات اول رشته‌های مختلف و از نفرات اول تا سوم مسابقات فرهنگی و هنری سال گذشته تجلیل به عمل آمد.

این مقام مسئول با اشاره به مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری فرهنگیان، خاطرنشان کرد: در مسابقات قرآنی فرهنگیان نیز در هفت رشته بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۳۰ نفر در مرحله شهرستانی برگزیده شدند و به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha