• پنجشنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1402013117098
  • خبرنگار : 71091

در پی تخلفات صورت گرفته

مدیر سینما لوتوس برکنار شد

مدیر سینما لوتوس برکنار شد

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی پوست شیر، مدیر سینما لوتوس برکنار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی افزود: طی جلسه‌ای ضمن بررسی تخلفات سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده سریال پوست شیر در خصوص پخش موزیک ترانه غیرمجاز و نمایش سریال مغایر با مجوزهای دریافتی، مقرر شد ضمن درج در پرونده عوامل مقصر، در نوع همکاری سازمان سینمایی با مسببین این تخلف تجدید نظر شود.
همچنین با توجه به حضور بدون حجاب یکی از بازیگران زن و عدم اقدام درست و به موقع مدیریت سینما در کنترل برنامه و عدم هدایت فرد متخلف و قانون شکن به بیرون از فضای سینما، مدیر آن به علت ضعف مدیریت از سمت خود برکنار شد.
لازم به ذکر است تخلفات سینمای لوتوس نیز در دست بررسی است که به زودی درباره آن تصمیم گیری خواهد شود.
ایل بیگی ضمن انتقاد از بازیگران و عواملی که سرمایه‌ی سرمایه گذاران در عرصه‌ی سینما را به خطر می‌اندازند تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات رسمی اعلام شده الزامی است؛ مضافا اینکه مسئولیت تبعات رفتارهای قانون شکنانه‌ی عوامل و بازیگران نیز بر عهده‌ی خود آنها خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۰۵:۲۹

شماها چرا برعکس عمل میکنید کسی که قانون شکنی کرده حجاب از سر برداشته رفته توی محلی که عموم مردم هستن اصل ول میکنید جاهای دیگه رو می‌بینید اول اینکه این شخص با اون استوری هایی که چند ماه قبل انجام داده چرا بدون محاکمه اجازه بازی توی سریال داده میشه دوم همه مسئولین توی پروسه بازی و رسیدن به پخش قسمت آخر هیچکس هیچ غلطی نکرده با این زن برخورد بکنه انتظار دارین اونجا در آن جو سنگین جلو این خانم گرفته بشه فقط میتونم بگم تک تک رده های وزرات خونه اصل تخم انگلیسی رخنه کرده بجای تمیز کاری اونا یکی دیگه رو قربانی میکنید علی برکت اله

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۱۵:۵۵

احسنت