• شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402020200439
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان:

دشمن درحال جنگ فرهنگی با مردم ایران است

دشمن درحال جنگ فرهنگی با مردم ایران  است

ایسنا/اصفهان امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان بعد از  تهدید نظامی، به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای روی آورده‌ است. اکنون دشمنان درحال جنگ فرهنگی با مردم ایران هستند

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی  امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز عید فطر اصفهان، اظهار کرد: تقوا و عمل صالح، بزرگ‌ترین فلسفه ماه رمضان است و برهمین اساس خداوند متعال، رستگاری در این ماه مبارک را منوط به خودسازی انسان دانسته است. 

وی با بیان اینکه انسان در همه حال باید مراقب باشد که فریب شیطان را نخورد و نفس خود را مهار کند، افزود: فلسفه زندگی انسان‌ها، بندگی است. با بندگی می‌توان به جایی رسید که از ملائکه نیز بالاتر رفت و متقابلا با گناه و معصیت نیز می‌توان به جایی رسید که از حیوانات هم پست‌تر شد.

امام‌جمعه موقت اصفهان در ادامه به تهدیدات نظامی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمنان بعد از  تهدید نظامی، به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای روی آورده‌ است. اکنون دشمنان درحال جنگ فرهنگی با مردم ایران هستند و به همین دلیل به بانوان القا می‌کنند که بدون حجاب بیرون بیایند. 

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه دشمن قدرت ارتش و سپاه ما را شناخته‌اند و هیچ غلطی نمی‌کنند، تصریح کرد: اگر رژیم غاصب صهیونسیتی غلطی بکند، اثری از آن‌ها نمی‌ماند.
میردامادی ادامه داد: نباید در برابر ناهجاری‌ها و بی‌ححابی موضع انفعالی بگیریم که بعد دشمن فعال شود و حتی آمران و به معروف و ناهیان از منکر مورد  توهین قرار بگیرند.  همه ما مکلف و موظف به امر به معروف و نهی از منکر هستیم. امیرالمومنین(ع) در باب اهمیت آن می‌فرمایند که از جهاد و نماز و روزه بالاتر است. 

امام جمعه موقت اصفهان به اعیاد اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر اعیاد اسلامی را با اعیاد تمام فرق و مذاهب دنیا مقایسه کنید، می‌بینید که دین اسلام نسبت به همه آن‌ها برتری دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha