• یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402020300827
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک کارشناس فوتبال مطرح کرد:

سرنوشت قهرمان لیگ بیست‌ودوم در دست سپاهان

سرنوشت قهرمان لیگ بیست‌ودوم در دست سپاهان

ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: در شرایط فعلی لیگ‌برتر و رقابت ۳ تیم بالای جدول، حرف آخر را نتیجه بازی رو در رو می‌زند که نشان می‌دهد سرنوشت قهرمانی سپاهان در دست خودش است.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط نماینده طلایی اصفهان پیش از دربی سرخابی‌های پایتخت و رقابت مثلث سپاهان، استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی، اظهار کرد: در حال حاضر تفاضل گل مطرح نیست و حرف نتیجه بازی رو در رو است. تعداد گل زده استقلال بیشتر و در صدر است. اما در شرایط فعلی باید به نتیجه بازی‌های رفت و برگشت رودررو توجه کرد.

وی افزود: با توجه به امتیاز تیم‌ها و اختلاف یک امتیازی پرسپولیس با سپاهان و استقلال، اگر نتیجه بازی امروز استقلال و پرسپولیس به تساوی برسد یا پرسپولیس ببرد، نتیجه به سود سپاهان است.

این پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: فرق میان سپاهان با سرخابی‌ها این است که سرنوشتش در دست خودش است. استقلال اگر بازی‌های پیش‌رو را با نتیجه پر گل ‌هم ببرد و سپاهان با گل کمتر به پیروزی برسد، باز هم با توجه به نتیجه بازی‌های رو در رو سپاهان قهرمان خواهد شد. از سوی دیگر سپاهان بازی‌های ساده‌تری نسبت به دیگر رقبا در پیش دارد.

سپاهان با احتمال ۶۰ درصدی شانس اول قهرمانی

چرخابی تصریح کرد: با اینکه سپاهان و استقلال از لحاظ امتیازی برابر هستند، اما شانس سپاهان در پیروزی در همه بازی‌های مانده بیشتر است. از سوی دیگر حتی اگر استقلال نیز همه بازی‌های پیش رو را ببرد، معیار بازی رو در رو است که سپاهان پیروز شده است.

وی ادامه داد: در این زمان، پیش از دربی پایتخت و با این ساختار و عملکرد سپاهان، شانس قهرمانی آن‌ها ۶۰ درصد است. استقلال ۲۵ درصد و پرسپولیس نیز ۱۵ درصد شانس دارند. 

رضائیان از تاریخ‌سازان سانترهای رو به جلو فوتبال ایران 

این کارشناس فوتبال با اشاره به پیروزی سپاهان در دیدار هفته قبل برابر مس، یادآور شد: بازی سپاهان با مس رقابتی بسیار مهم بود که می‌توان گفت تمام استان اصفهان کاملا به فکر اهمیت این بازی بودند. مس تیم بسیار خوبی بود و هر دو تیم آمده بودند برای فوتبال بازی کردن.

چرخابی خاطر نشان کرد: مس در بازی قبل طبق معمول با ۳ دفاع بازی کرد. اما رضائیان هر زمان اراده کرد، توانست نفوذ کند و به عقیده من او بازیکنی است که در تاریخ فوتبال ایران می‌تواند تا این میزان پاس تند و سانترهای رو به جلو بدهد.

وی در پایان با بیان اینکه سپاهان موقعیت‌سازی خوبی انجام می‌دهد و در دیدار با مس توانست به خوبی از این موقعیت‌ها استفاده کند، افزود: اگر ۵ تیم در لیگ ایران باشند که به فوتبال بازی کردن باشند، یکی از آن‌ها مس رفسنجان است. همانطور که انتظار می‌رفت بازی بسیار سرعتی، پربرخورد و بزرگی را شاهد بودیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha