• سه‌شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402020502252
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

باید قهرمانان ورزشی کرمانشاه را به جوانان معرفی کنیم

باید قهرمانان ورزشی کرمانشاه را به جوانان معرفی کنیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر لزوم معرفی قهرمانان ورزشی کرمانشاه به عنوان الگو به نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

منوچهر حاتمی، امروز (پنجم اردیبهشت) در شورای ورزش شهرستان دالاهو، باتاکید بر لزوم توسعه ورزش در بین مردم و بویژه جوانان، اظهارکرد: در این راستا باید موضوع الگوسازی در ورزش را در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید براینکه هیات های ورزشی باید نقشی اساسی در این زمینه ایفا کنند، گفت: اگر الگوهای ورزشی به نونهالان، نوجوانان و جوانان معرفی شوند و آنها بدانند که قدر قهرمانان را می دانیم، با اعتماد به نفس و امید بیشتری به ورزش روی خواهند آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه توسعه ورزش پیامدهای مثبت جسمی، روحی و روانی را در جامعه بدنبال خواهد داشت، افزود: تلاش می کنیم از همه فعالیت‌های ورزشی و ‌قهرمانان در حد توان حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: از آنجایی که نیمی از جمعیت استان در شهرستانها زندگی می کنند، بنابراین هیات های استانی موظف هستند با حمایت از هیات های شهرستانی زمینه توسعه ورزش را در شهرستانها هم فراهم کنند، تا جایی که ورزش در بین همه اقشار جامعه نهادینه شود.

به گزارش ایسنا، حاتمی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت ورزش شهرستان دالاهو اشاره کرد و گفت: در این شهرستان ۲۰ هیات ورزشی با ۱۰۶۰ ورزشکار سازمان یافته فعالیت می کنند که این تعداد باید افزایش پیدا کند و هیات های بیشتری در این شهرستان فعالیت داشته باشند.

وی سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان را 1.7 متر عنوان کرد و گفت: باتوجه به اینکه این میزان سرانه فضای ورزشی کافی نیست، برای همین بزودی فضاهای ورزشی جدیدی را به اماکن شهری و روستایی این منطقه اضافه خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه در سالهای گذشته اعتبارات شهرستانی کمی برای تعمیر و تجهیز اماکن  ورزشی دالاهو تخصیص یافته، گفت: از مسئولین شهرستان انتظار داریم در سال جدید اعتبارات خوبی را در این زمینه لحاظ کنند تا بخشی از عقب ماندگی های آن در حوزه زیرساخت های ورزشی جبران شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در این شهرستان الگوهای ورزشی خوبی همچون حافظ قشقایی در رشته وزنه برداری وجود دارد که می تواند باعث تشویق و جذب جوانان بیشتری به سمت ورزش شود.

حاتمی در ادامه از فعالیت ۱۵ خانه ورزش روستایی در این شهرستان خبرداد و گفت: در نظر داریم طی سالجاری دو خانه ورزش جدید روستایی را در این شهرستان راه اندازی کنیم تا امکان فعالیت های ورزشی در روستاهای بیشتری فراهم شود.

وی گفت: همچنین این شهرستان در رشته بسکتبال هم ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی دارد که در آینده تجهیزات لازم را برای این رشته در اختیار شهرستان قرار خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت زمین فوتبال چمن مصنوعی این شهرستان هم گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی این زمین به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha