• سه‌شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402020502434

استاندار قم:

خدمت‌رسانی الکترونیک توسعه یابد

خدمت‌رسانی الکترونیک توسعه یابد

ایسنا/قم استاندار قم با تأکید بر گسترش ارائه خدمات الکترونیک گفت: بنا به گفته مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده و هم اکنون بخشی از خدمات مهندسی به صورت الکترونیک ارائه می گردد که باید توسعه یابد.

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداری جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که به نام دانشمند شهید محسن فخری زاده نامگذاری شده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز ساختمان اداری جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم مورد بهره برداری قرار گرفت که امیدواریم با راه اندازی این مجموعه شاهد ارائه خدمات مطلوب تر از سوی نظام مهندسی به شهروندان استان قم باشیم.

وی بیان داشت: مجموعه نظام مهندسی ساختمان استان قم باید در دوره جدید فعالیت خود در این مرکز، تلاش و برنامه ریزی کند تا خدمات در زمان کوتاه‌تری به ارباب رجوعان ارائه شود و احداث این مجموعه در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود.

استاندار قم با تأکید بر گسترش ارائه خدمات الکترونیک افزود: بنا به گفته مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده و هم اکنون بخشی از خدمات مهندسی به صورت الکترونیک ارائه می گردد که باید توسعه یابد.

وی گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس نیز در قالب زمین های مختلف ورزشی با کیفیت و استاندارد مناسبی احداث شده که از نظام مهندسی نیز همین انتظار وجود داشت و این مجموعه ظرفیت خوبی در حوزه ورزش برای استان است.

شاهچراغی تاکید کرد: باید برنامه ریزی لازم صورت پذیرد تا علاوه بر مهندسان، اهالی پردیسان و سایر شهروندان نیز بتوانند از فضای ورزشی این مجموعه استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha