• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402020602803
  • خبرنگار : 50037

فرماندار شهرستان درگزین:

اماکن ورزشی درگزین در صورت عدم حفاظت ورزشکاران از بیت‌المال تعطیل می‌شود

اماکن ورزشی درگزین در صورت عدم حفاظت ورزشکاران از بیت‌المال تعطیل می‌شود

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین گفت: بازدیدهای دوره ای از اماکن ورزشی شهرستان صورت خواهد گرفت و در صورت مشاهده عدم همکاری ورزشکاران برای حفاظت از بیت المال تعطیل خواهد شد.

کمیل خواستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عدم مدیریت در سالن ورزشی شهر کرفس موجب شده تا برخی از امکانات این مکان رو به تخریب حرکت کند که در این رابطه در صورت عدم همراهی مردم در پویا نگهداشتن سالن این امکان را فراهم خواهیم کرد تا شاهد تعطیلی آن باشیم.

وی با بیان اینکه ورزش و جوانان شهرستان باید در مدیریت اماکن ورزشی و سالن های ورزشی تلاش بیشتری کند و ورزشکاران هم باید همکاری لازم را برای حفاظت از بیت المال داشته باشند، افزود: در گذشته هزینه زیادی برای ساخت یک مکان ورزشی از بیت المال صورت انجام شده و نیاز است تا ورزش دوستان و ورزشکاران برای حمایت از جوانان و کودکان، این اماکن ورزشی را برای آینده حفظ کنند.

فرماندار شهرستان درگزین خاطرنشان کرد: هم اکنون در تلاش هستیم تا برای هر روستای شهرستان درگزین یک زمین چمن مصنوعی تأمین کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه درگزین جزء شهرستان‌های پیشرو در استان بوده که زمین های متقاضیان در بحث نهضت ملی مسکن را تحویل داده است، یادآور شد: خبرهای خوبی برای زمین های مسکن ملی و متقاضیان آنها در شهر قروه درگزین وجود دارد که به زودی به مردم انتقال داده خواهد شد.

خواستان همچنین بیان کرد: زمین های انتخاب شده در شهر کرفس نیز از کیفیت خوبی برای ساخت و ساز برخوردار بوده و این زمین ها می تواند نیاز اولیه آنها را برطرف کند.

فرماندار شهرستان درگزین در پایان یادآور شد: تلاش برای ارتقای جایگاه شهرستان همچنان با قوت ادامه دارد و در این راه مردم نیز باید مساعدت و همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha