• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402020603281
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار تشریح کرد:

آخرین وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های سفر رئیس‌جمهور به ایلام

آخرین وضعیت  پروژه‌ها و طرح‌های سفر رئیس‌جمهور به ایلام

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد کل پروژه‌ها و طرح‌های سفر رئیس‌جمهور به استان اجرایی و ۵۰ درصد نیز به بهره‌برداری رسید.


دکتر «حسن بهرام‌نیا» روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان، گفت: ۹۶ درصد کل پروژه‌ها و طرحهای سفر رئیس جمهور به استان  اجرایی شده و  ۵۰ درصد کل طرحها تاکنون به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان ایلام، افزود:  از مجموع ۶ هزار ۳۴۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور به استان ایلام، ۴ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و مابقی اعتبار مصوب در حوزه تسهیلات است.

دکتر بهرام نیا به پروژه مسیر چشمه چاهی به علی آباد در شهرستان سیروان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل جاده چشمه چاهی به علی آباد شهرستان سیروان بعنوان مطالبه مردمی در مراحل پایانی بوده و به زودی به بهره‌برداری می رسد و پس از بهره برداری از این طرح، ۱۱ کلیومتر از مسیر ایلام به لومار کاهش می یابد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری  ایلام، این استان را از پدیده‌های  نوظهور گردشگری در کشور عنوان کرد و گفت: این استان در بحث جذب گردشگر در نوروز ۱۴۰۲ رتبه نخست کشور را کسب کرد.

بهرام نیا با قدردانی از تلاش های مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و اهتمام  اصحاب رسانه استان که بخوبی جاذبه های گردشگری استان را معرفی کردند، بیان داشت: ایلام رتبه نخست اسکان و تردد جاده‌ای ایام نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در کشور را کسب کرد و با توجه به ظرفیت های ایلام، آینده خوبی را برای این استان متصور هستیم و در آینده نه چندان دور در زمُره  استان برخوردار کشور قرار خواهد گرفت.

استاندار ایلام در ادامه از کاهش ۷۰ درصدی تلفات جاده ای در  ایام نوروز ۱۴۰۲ نیز خبر داد و تصریح کرد: با وجود افزایش ۱۹ درصدی تردد در ایام نوروز و ۴۷ درصدی تردد در ایام عید فطر، ۷۰ درصد کاهش تلفات جاده‌ای در این استان به ثبت رسید و از این حیث نیز رتبه نخست کشور را کسب کردیم.
 بهرام نیا با ظرفیت های بالای گردشگری در استان ایلام اشاره و تاکید کرد: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری در استان، حداقل باید ۵ هتل در این استان ایجاد شود.

انتهای پیام ‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha