• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402020703452
  • خبرنگار : 50039

معاون استاندار گلستان عنوان کرد:

لزوم مرور همه‌جانبه واقعه سوم خرداد/ تبیین رموز موفقیت انقلاب به نسل جدید

لزوم مرور همه‌جانبه واقعه سوم خرداد/ تبیین رموز موفقیت انقلاب به نسل جدید

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بر لزوم مرور همه‌جانبه واقعه سوم خرداد تاکید کرد و گفت: باید در این شرایط حساس جنگ ترکیبی، خلاء و جاهایی که دشمن از آن طریق کشور را مهندسی می‌کند، بشناسیم.

سیدعلی مهاجر امروز در جلسه بزرگداشت سوم خرداد که با حضور مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مرور همه‌جانبه فضای مرتبط با سوم خرداد که سالروز وقوع رویداد مهم و تاریخی آزادسازی خرمشهر بوده در این شرایط حساس کشور بسیار مهم است.

وی عناد با انقلاب شکوهمند اسلامی و راه‌اندازی جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران توسط دشمنان را در سال‌های اخیر مساله‌ای قابل تامل برشمرد و با تاکید به بررسی ابعاد این تهاجم همه‌جانبه ادامه داد: قطعا آگاهی از رموز موفقیت در طول عمر بیش از چهار دهه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رویدادهای مهم تاریخی از قبیل چگونگی آزادسازی خرمشهر بر همگان واجب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به جمله کوتاه و پرمحتوای امام راحل(ره) که فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، افزود: خدامحوری، خداباوری و رفتارخدایی سه اصلی بود که رزمندگان با ایمان به این اصول در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و پیروز می‌شدند.

وی انتقال افتخارات برگه‌های زرین تاریخ جمهوری اسلامی به نسل‌های جدید، دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان را از راهکارهای رهایی کشور از گزندها دانست و خاطرنشان کرد: اصحاب قلم و رسانه، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی با انتشار مستندات و فیلم‌های دهه‌های نخست انقلاب می‌توانند نقش مهمی را ترویج فرهنگ غرورآفرین دفاع مقدس ایفا کنند.

لزوم مرور همه‌جانبه واقعه سوم خرداد/ تبیین رموز موفقیت انقلاب به نسل جدید

مهاجر پیروزی با دستان خالی ولی با باور و ایمان قلبی به خداوند متعال، دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع) را از دلایل پیروزی در همه عرصه‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا به جای پرداختن به اشک و گریه با پرداختن به طنز جبهه توسط هنرمندان، فرهنگ دفاع مقدس را با استفاده از ظرفیت صداوسیما، خبرگزازی‌ها و فضای مجازی در جامعه ترویج کرد.

وی بر لزوم فعال شدن کارگروه فضای مجازی و سایر حوزه‌های فرهنگی و هنری استان برای تولید محتوا در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی تاکید و تصریح کرد: باید خلاء و جاهایی که دشمن از آن طریق کشور را مهندسی می‌کند بشناسیم و با برنامه توطئه‌ها را خنثی کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن برخی جواب‌های دندان‌شکن ملت ایران از قبیل حضور در رفراندوم‌های سالانه راهپیمایی‌ها و صفوف نمازهای جمعه و عید فطر را نمی‌بیند و با راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای به مسیر دشمنی با انقلاب ادامه می‌دهد، اضافه کرد: علاوه بر سوم خرداد باید در همه مناسبت‌ها با پرداختن به ایده‌های ابتکاری و خلاقانه و فضاسازی معابر شهری و روستایی آن روزها را گرامی داریم.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و تبیین چهار رویکرد و راهبرد مدنظر ایشان در انتخابات پیش‌رو گفت: رمز استارت مشارکت اجتماعی ملت ایران تحت عنوان "رسام" در این انتخابات توسط ایشان اعلام شد که رقابتی، سرآمدی، امنیت و مشارکت انتخابات است و همگان باید در راستای پیروزی در این آزمون پای کار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha