• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402020703769

مدیر ستفا قم مطرح کرد؛

۳۲ دوره آموزشی در طرح توانمندسازی خانوارها در قم برگزار شد

۳۲ دوره آموزشی در طرح توانمندسازی خانوارها در قم برگزار شد

ایسنا/قم مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاددانشگاهی شعبه استان قم (ستفا) گفت: جهاددانشگاهی استان قم در راستای اجرای طرح توانمندسازی خانوارها، برای ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و برای ۲۰ پیشران اقتصادی شبکه شغلی ایجاد نموده است.

یاسر شریفی امروز پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه در گفت‌گویی بیان کرد: طرح توانمندسازی خانوارها مبتنی بر توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی استان قم در سال ۱۴۰۱ در قم آغاز شد و یکی از فعالیت‌هایی که در این طرح در نظر گرفته شده است، حلقه مفقوده‌ بسیاری از فعالیت‌ها، یعنی آموزش است. در واقع از طریق آموزش و ارائه مباحث به روز ظرفیت های اشتغال بالقوه می شود.

وی ادامه داد: آنچه در این میان مهم است، ارائه آموزش های عمومی و تخصصی مرتبط ویژه شرکت کنندگان طرح توانمندسازی خانوار است. این آموزش ها در دو سطح عمومی و تخصصی برای هر دو گروه متقاضیان اشتغال و پیشرانان اقتصادی در نظر گرفته شده است و اساتید به نام و مجرب استان جهت ارائه آموزش های عمومی و تخصصی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که تا کنون ۳۲ دوره آموزشی و تخصصی برای این افراد برنامه ریزی و اجرا شده است گفت: برای پیشرانان اقتصادی طرح توانمندسازی خانوارها، ۹ دوره آموزشی عمومی و ۱۲ دوره آموزشی تخصصی در نظر گرفته شده است که تمام پیشرانان طرح در این دوره ها حضور فعال داشته اند.

مدیر شعبه ستفا در استان قم افزود: برای متقاضیان طرح توانمندسازی خانوارها نیز تاکنون نیز ۷ دور آموزشی عمومی و ۴ دوره آموزشی تخصصی با حضور اساتید مجرب علمی و اجرایی برنامه ریزی شده است.

وی در پایان متذکر شد: طرح توانمندسازی خانوار مبتنی بر توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی در استان قم به کارفرمایی شرکت توسعه تجارت زرفام کیش وابسته به بنیاد علوی و با اجرای جهاددانشگاهی استان قم در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha