• جمعه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402020803979
  • خبرنگار : 50295

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

دشمنان تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی را جنگ شناختی می‌دانند

دشمنان تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی را جنگ شناختی می‌دانند

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دشمنان به نتیجه رسیده‌اند که تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی، جنگ شناختی از طریق تغییر در اذهان، رفتار و براندازی نظام است.

ابوالفضل رفیعی شامگاه دیروز (۷ اردیبهشت‌ماه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات تاکیدی مقام معظم رهبری کار تربیتی، تقویت ایمان کودکان و نوجوانان است و در کنار محور ایمان باید سایر صفات و ویژگی را تقویت کنیم تا بتوانیم انسانی را تربیت کنیم که در کنار امر محوری، ایمان و باور آنها نسبت به کشور، دین و شریعت تقویت شود.

وی تصریح کرد: همچنین برای تمدن‌سازی باید جنبه‌های ملی و وطنی را در کودکان و جوانان تقویت کنیم. متاسفانه امروزه شاهد هستیم که نوجوانان نگاه‌شان به سمت دیگر رفته و برخی از واقعیات به صورت معکوس و وارونه در ذهن آنان نهادینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرهنگ را به عنوان زیربنا هر موضوعی معرفی کرده‌اند، افزود: نگاه همه ما از پاییز سال قبل به امروز نسبت به کارکرد نهادهای فرهنگی و نقش آنان متفاوت شده چرا که به‌صورت ناگهانی با بخشی از نسل جوان و نوجوان مواجه شدیم که توجه و تاثیرپذیری آنان از جایی دیگر است.

وی افزود: باید به صورت جدی‌تر برای تغییر روش‌های تربیتی و تمرکز بیشتر ورود کنیم و یکی از مکان‌های مهم برای تحقق این موضوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

در ادامه مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در کشورهایی که در آنها مکتب لیبرالیسم وجود دارد، تصور می‌کردند هر چقدر سطح رفاه اجتماعی را بالا ببرند همه همان اندازه نیز می‌توانند آسیب‌های اجتماعی را نیز کاهش دهند ولی پژوهشگران متوجه شدند که مثال‌های نقض این مسئله کم نیست و بعد از مدت‌ها پژوهش به دو صفت و تئوری تاب‌آوری رسیدند.

حجت‌الاسلام علی‌رضا عیسی‌خانی‌خانسری افزود: مفاهیم قرآنی پر از مفاهیم کاربردی، کارکردی و عملی است. با کانون می‌توانیم پازل اصلی بین خانواده و مدرسه را پر کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha