• جمعه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402020804115
  • خبرنگار : 50039

با حضور استاندار گلستان محقق شد؛

بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر

بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر

ایسنا/گلستان سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت معصومه(س) شهرستان آزادشهر با حضور استاندار گلستان، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

"دکتر علی‌محمد زنگانه" استاندار گلستان ظهر امروز جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در آیین افتتاح دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت معصومه(س) شهرستان آزادشهر، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد اقدامات بسیار خوب در حوزه بهداشت و درمان استان گلستان هستیم.

وی با بیان اینکه افزایش شمار تخت‌های بیمارستانی از راهبردی‌ترین تصمیمات دولت در استان گلستان است، ادامه داد: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گلستان در اسفند ۱۴۰۰ حدود ۱۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافت که فرصتی طلایی در رفع کمبودهای استان بوده است.

استاندار گلستان با اشاره به برخی اقدامات حوزه بهداشت و درمان اعم از بیمه سلامت ۲۰۰ هزار نفر افراد فاقد بیمه در استان، تأمین اجتماعی، افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستانی و بهداشتی، افزایش تخت، تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد بیمه، حمایت دارویی از بیماران خاص و سرطانی و درمان‌های ناباروری، افزود: قطعاً در سفر دوم دکتر رئیسی به استان تخصیص اعتبار، اجرا و یا تکمیل پروژه‌های بیشتری در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی از ارتقای زیرساخت‌های بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۱۳۰ تخت و تکمیل بیمارستان در حال احداث رامیان از اولویت‌های استان است که در سفر دوم رئیس جمهور مطرح می‌شود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان رفع فوری مشکل زمین برای توسعه بیمارستان آزادشهر و اخذ مجوز ماده ۲۳ بیمارستان رامیان در شورای برنامه‌ریزی استان را از الزامات برشمرد و گفت: همه مطالبات جمع‌بندی شده و در قالب مصوبه توسط فرماندار و نماینده شهرستان آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد.

گفتنی است، برای تکمیل بخش سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر رقمی معادل ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که با افتتاح این بخش از مراجعه ۹۰ درصد بیماران این شهرستان به شهرهای همجوار و مرکز استان جلوگیری به عمل می‌آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha