• شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402020904665
  • خبرنگار : 50037

فرماندار درگزین:

حداکثر شش پروژه اقتصادی و فرهنگی در هر یک از روستاهای درگزین در حال اجراست

حداکثر شش پروژه اقتصادی و فرهنگی در هر یک از روستاهای درگزین در حال اجراست

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین از در حال اجرا بودن حداکثر شش پروژه اقتصادی و فرهنگی در سطح هر یک از روستاهای این شهرستان خبر داد.

کمیل خواستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در  حال حاضر در هر یک از روستاهای درگزین حداقل یک و حداکثر شش پروژه اقتصادی و فرهنگی در حال انجام است که بهره برداری از این پروژه‌ها از نقش مؤثری در  اشتغال و آبادانی این روستاها برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری از ۴۳ قنات شهرستان ۳۱ قنات اصلاح و لایروبی خواهد شد، افزود: خوشبختانه اصلاح قنوات شهرستان با هدف افزایش بازدهی آب و کاهش هدررفت آن تاکنون نتیجه مطلوبی برای کشاورزان به همراه داشته است.

خواستان در ادامه درباره پروژه ساخت سالن ورزشی در روستای عمان تصریح کرد: تمام تلاش ما این بوده که بتوانیم نشاط اجتماعی را برای اهالی این روستا فراهم کنیم بنابراین در همین رابطه پیگیر تخصیص اعتبار مناسب برای ساخت سالن ورزشی در این روستا بودیم که‌ خوشبختانه این امر محقق شده و امیدواریم ظرفیت ورزشی که در روستاهای حومه این سالن ورزشی وجود دارد، با ساخت و بهره برداری از آن شکوفا شود.

وی همچنین از آسفالت معابر روستای دولوجردین به عنوان یکی از مطالبات چندین ساله اهالی این روستا در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در رابطه با روشنایی معابر این روستا نیز در سال جاری به روستا کمک خواهیم کرد تا رضایتمندی مردم جلب شود ضمن اینکه در بحث کمک به ورزشکاران روستای عمان و دولوجردین بهره برداری از سالن ورزشی در حال ساخت در اراضی بین این دو روستا نقش مؤثری در حوزه ورزش بانوان و آقایان این روستاها دارد.

فرماندار شهرستان درگزین در پایان یادآور شد: شهرستان درگزین بسیار پویا و در حال گذر از مقطعی است که این شهرستان را در استان سرآمد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha