• شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402020904881
  • خبرنگار : 50037

مجوز تأسیس اورژانس جاده‌ای شهر مهاجران دریافت شد

مجوز تأسیس اورژانس جاده‌ای شهر مهاجران دریافت شد

ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از دریافت مجوز تأسیس اورژانس جاده ای شهر مهاجران خبر داد.

فتح‌الله توسلی در شورای اداری شهر مهاجران، اظهار کرد: شهر مهاجران از سالیان گذشته مورد بی توجهی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفته و در زمینه بسیاری از حوزه های مختلف زیرساخت ها، خدمات و نیروی انسانی محروم است.

وی با بیان اینکه اقداماتی برای توسعه این شهرستان با پیگیری های لازم در دست انجام است، افزود: خارج کردن این شهر از انزوا و باز کردن راه شهر مهاجران به سمت جاده تهران در حال انجام بوده که در این رابطه بخشی از اعتبارات مورد نیاز این طرح از محل اعتبارات در اختیار نماینده تامین شده است.

توسلی با اشاره به بحث حوزه سلامت شهر مهاجران و شبانه روزی شدن درمانگاه این شهر تصریح کرد: از ۳۰ سال پیش شبانه روزی کردن درمانگاه شهر مهاجران جزء مطالبات مردم این شهر بود که با پیگیری لازم این مطالبه مردم محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چارت اداری این درمانگاه دریافت شده و در این درمانگاه با توجه به چارت اداری آن ۲۳ نفر در حال فعالیت هستند.

وی همچنین ایجاد ناحیه صنعتی شوریجات شهر مهاجران را یکی از موارد ضروری و اولویت های اصلی مدیران شهرستان بهار دانست و تصریح کرد: رفع موانع و تسریع  در ایجاد ناحیه صنعتی مهاجران با اهتمام ویژه مدیران مربوطه در این رابطه ضرورت دارد.

توسلی همچنین با بیان اینکه متأسفانه در سال ۹۹ توسط مصوبه ای از دولت طی آمار اشتباهی از استان به تهران کل استان همدان از مناطق محروم خارج شد، گفت: این آمار اشتباه و خارج شدن استان همدان از لیست مناطق محروم موجب شده تا در پیگیری برای هر یک از مشکلات و درخواست خدمات بیشتر برای هر یک از مناطق حوزه انتخابیه با مشکل مواجه باشیم که از سال پیش طی چندین مکاتبه با هیأت دولت درخواست اصلاح و خروج استان همدان و نیز حوزه انتخابیه را از لیست مناطق محروم داشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران در ارائه گزارش ها همواره آمار واقعی و آمار درست بدهند، افزود: همچنان بحث  محرومیت زدایی استان همدان را پیگیر هستیم که در  لیست مناطق محروم قرار بگیرد اما عملاً شهر مهاجران به عنوان یکی از مناطق محروم محسوب می شود و تلاش داریم از بخش های مختلف با تأمین اعتبارات لازم تا حدودی نسبت به محرومیت زدایی این شهر اقدام شود.

امام جمعه مهاجران هم اظهار کرد: با توجه به مسافت مهاجران از شهر بهار نیاز است برای حل مشکلات این شهر محروم و کم برخودار مسئولان حضور میدانی در این شهر  داشته باشند.

حجت الاسلام عالمی با تأکید بر اینکه خدمتگزاری مسئولان به مردم موجب ارتقاء روحیه نشاط و امیدواری در جامعه خواهد بود، تصریح کرد: نشانه ولایت مدار بودن مسئولان خدمتگزاری بدون چشمداشت به مردم بوده و انتظار این است که همه مسئولان برای گره گشایی کار مردم پای کار باشند که خوشبختانه مسئولان شهرستان در این رابطه اهتمام ویژه‌ای دارند.

️فرماندار شهرستان بهار هم گفت:ت وجه به وظایف اداری و تکریم ارباب رجوع تا رسیدن به خواسته مردم و نتیجه مطلوب، حضور در بین اقشار مختلف مردم و روستاها و رصد مشکلات موجود و برنامه ریزی برای رفع آن و توجه به مسائل فرهنگی و صیانت از فرهنگ ایرانی اسلامی از وظایف دستگاه‌های اجرایی است و پس از انجام اقدامات، در راستای امیدآفرینی و قوت و استحکام نظام، باید جهاد تبیین صورت گیرد.

️مجتبی فیض الهی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: تحقق شعار سال به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» با نگاه تحول در بخش های مختلف اقتصادی و ترغیب و هدایت مردم برای حضور در بخش های مختلف اقتصادی و ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاری و حرکت رو به جلو امکان پذیر است.

️وی تصریح کرد: به منظور ایجاد تحول باید سکون و تنبلی و کم کاری کنار گذاشته شود و در راستای انتفاع شهرستان، از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب و جایگاه جدید تلاش کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha