• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402021005409
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس دانشگاه پیام نور تیران و کرون:

ارتباط دانشگاه و نهادهای اجرایی حلقه مفقود جامعه است

ارتباط دانشگاه و نهادهای اجرایی حلقه مفقود جامعه است

ایسنا/اصفهان رئیس دانشگاه پیام‌نور تیران و کرون گفت: ارتباط دانشگاه و نهادهای اجرایی برای تقویت عملکرد و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم حلقه مفقود جامعه بوده که در تیران مشهود است.

محمدابراهیم ایرج‌پور، امروز(یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت) در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر تیران به مناسبت روز شوراها، اظهار کرد: تعالی و پیشرفت جامعه نیازمند فعالیت‌های علمی و پژوهشی بوده و نباید این موضوع مغفول بماند.

وی افزود: تعامل بین مراکز دانشگاهی و دستگاه‌های اداری برای فعالیت علمی و پژوهشی لازم بوده و در تیران این مقوله با وجود سه دانشگاه ضعیف و کم‌رنگ است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور تیران و کرون، ادامه داد: جامعه دانشگاهی نیز برای جمع‌آوری داده‌ها و نیازسنجی پژوهشی نیازمند این تعامل بوده و باید شرایط تسهیل شود.

وی با بیان اینکه باید مقدمات این همکاری و حضور دانشگاهیان در جامعه فراهم شود، تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور با پیش‌بینی فرصت‌های تعاملی این زمینه را فراهم کرده است.

به گفته ایرج پور، هزار نفر در دانشگاه پیام نور تیران در حال تحصیل هستند که در تحصیل خود نیازمند تعامل با نهادهای اداری بوده و در انجام فعالیت پژوهشی می‌توانند به نیاز مدیریت شهری کمک کنند.

وی به آموزش الکترونیک دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش مدیران و برگزاری جلسات آموزشی می‌تواند راندمان عملکرد دستگاه‌های اداری را افزایش دهد.

به اعتقاد رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز تیران، آموزش می‌تواند آگاهی و دانش عمومی جامعه را افزایش داده و این‌گونه کاهش مشکلات و افزایش توانمندی مردم برای دستیابی به نقطه‌های پیشرفت را فراهم سازد.

وی آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی پیرامون قوانین و توانمندسازی شهروندان در حوزه‌های اجتماعی را برای کاهش نگرانی‌های اجتماعی و قانون‌مداری مهم خواند و گفت: دانشگاه پیام نور این آمادگی را برای انجام تعامل برای آموزش و آگاهی بخشی با تجهیزات مدرن و شبکه آموزش الکترونیک را دارد.

ایرج‌پور آگاهی شهروندان را از ارکان مؤثر در توسعه شهری دانست و افزود: هر چقدر از ظرفیت مراکز علمی برای ارتقا سطح سواد استفاده کنیم و شهروندان به دنبال علم‌آموزی باشند، زیرساخت‌ها در حوزه انسانی تقویت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha